mmira píše:
souhlasim ale s nazorem, tvrzeni o rychlosti automatu vychazi jen z neschopnosti ridicu. poustet se do debaty ale nechci, je to milionkrat vymlacena slama.
Podla teba je teda kazde zavodne auto bez manualu umelo spomalene ano? Vsetky specialy do vrchu, okruhove specialy..
Souhlas - dobrý automat je rychlostně jinde. I kdyby na každým přeřazení nahoru byl rychlejší o 0.1s než dobrý řidič s manuálem (což je podle mě takový dolní odhad, spíš to bude ještě malinko v neprospěch řidiče), tak při 10 přeřazeních to může hodit třeba až 1s, což je bez debat hodně. Na těch brzdách nevím - ale zas taková trága to asi nebude - možná u rwd. Ale život není jen o rychlosti, takže za mě rozhodně manuál - to je to pravý ořechový, jen to rozhodně auto nezrychlí. Ale prostě to je vám ku.va tak boží, když to tam padne jak po másle .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
jeste jsem loni mel pujcenou 125i a o te jsem odmitl psat, protoze pak uz by nam BMW auto asi nepujcilo.
Tak povedzme si narovinu ze rychlost dnesnych lepsich automatov je hodne blizka sekvencnym prevodovkam, takze to neni ani tak o zavodnom aute. Okrem toho tu nikto nespochybnuje ze manual je co sa tyka zaujmavosti jazdy stale nenahraditelny. Akurat je to uz v dnesnej dobe taky maly prezitok.
na rovinu, ja se s nikym hadat neminim. automat ci manual, je mi to jedno, moje volba je jasna.
jinak vzhledem k tomu, ze drtiva vetsina lidi jsou na rychle rizeni lopaty (vcetne me), tak se jim pak hodi mit automat, ktery to za ne odmaka. proto jsou s nim pak rychlejsi. ovsem to neznamena, ze to plati absolutne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
denis píše:Ok, vďaka za odpoveď. Ale tá hladkosť pri takej rýchlosti je pre mňa stále nepochopiteľná
Jak jsem psal vyse - neuveril bych, co clovek dokaze s manualem... Je to koncert, kdyz nekoho vidis, jak to tam sazi s meziplynem, pod brzdama, bez cuknuti
Dneska uz to ani nemusis umet kdyz to auta s manualem delaji samy ...
denis píše:Ok, vďaka za odpoveď. Ale tá hladkosť pri takej rýchlosti je pre mňa stále nepochopiteľná
Jak jsem psal vyse - neuveril bych, co clovek dokaze s manualem... Je to koncert, kdyz nekoho vidis, jak to tam sazi s meziplynem, pod brzdama, bez cuknuti
Dneska uz to ani nemusis umet kdyz to auta s manualem delaji samy ...
To co predvadi qutomaticky meziplyny u manualu je versi tragedie nez cukani automatu... Samozrejme zalezi na schopnostech ridice... Manzelce se to v m3 libi, ja to hned vypinam protoze mi to pije krev
mmira píše:jeste jsem loni mel pujcenou 125i a o te jsem odmitl psat, protoze pak uz by nam BMW auto asi nepujcilo.
Tak napiš něco tady neoficiálně...... Já jsem měl tu "čest" před několika měsíci s 218i Active Tourer 6MT, když to byla novinka. Musím říct, že velký zklamání, co si BMW dovolí nabízet. Ten tříválec je opravdu příšerný. Zvenku zvuk jako HTP, ale hlučnější. Motor dole to vůbec netáhne. Myslel jsem, když BMW udělá tříválec, navíc 1.5 litru, že to bude vyladěný. Ale je to příšerný. Jediný c u 2AT pochválím, je pracoviště řidiče. To se mi líbilo. Vnější boční pohled mi připomíná první Ford C-Max.
A ještě předtím jsem měl 428ix a tady jsem byl zklamaný z vydechlosti motoru. Auto z venku hezký, ale jízdně neuspokojivý (vzhledem k ceně).