Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Nemozne. Kde a k cemu je to uvedeno?
At uz by se to tykalo vertikalni nebo horizontalni roviny, tak by muselo meridlo bud stat uprostred jizdniho pruhu primo proti vozidlu, nebo paprsek kterym se pro nejlepsi odraz miri do prostoru pod maskou na RZ by musel vychazet z vysky cca 30 cm a policajt by to musel obsluhovat vleze. Ani jedno z uvedeneho se takto nepraktikuje.
Nasel sem ve svem archivu teda i manual k MDC, o tom z jake vysky vuci merenemu objektu se muze provadet mereni tam neni ani slovo, co se tyce posunu v horizontalni rovine je tam pouze doporuceni:
Pak uz je tam jen upozorneni o kterem jsem psal, ze v takovem pripade muze nastat odchylka zobrazene od skutecne rychlosti, ovsem ve prospech ridice. Jinymi slovy, kdybychom meridlo postavili presne do obou kolmic vuci merenemu bodu a vozidlo jelo presne 50 kmh, ukazal by meric tuto rychlost, pri jakemkoliv posunu z roviny pak vzdy rychlost nizsi.
At uz by se to tykalo vertikalni nebo horizontalni roviny, tak by muselo meridlo bud stat uprostred jizdniho pruhu primo proti vozidlu, nebo paprsek kterym se pro nejlepsi odraz miri do prostoru pod maskou na RZ by musel vychazet z vysky cca 30 cm a policajt by to musel obsluhovat vleze. Ani jedno z uvedeneho se takto nepraktikuje.
Nasel sem ve svem archivu teda i manual k MDC, o tom z jake vysky vuci merenemu objektu se muze provadet mereni tam neni ani slovo, co se tyce posunu v horizontalni rovine je tam pouze doporuceni:
To je uhel 5,7°.Vzdálenost od proudu vozidel by neměla být více než zhruba 3m v kolmém směru
k ose pohybu vozidel na každých 30m vzdálenosti, na kterou vozidla měříte.
Pak uz je tam jen upozorneni o kterem jsem psal, ze v takovem pripade muze nastat odchylka zobrazene od skutecne rychlosti, ovsem ve prospech ridice. Jinymi slovy, kdybychom meridlo postavili presne do obou kolmic vuci merenemu bodu a vozidlo jelo presne 50 kmh, ukazal by meric tuto rychlost, pri jakemkoliv posunu z roviny pak vzdy rychlost nizsi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28435
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Strana 4/6 - bod 2. Základní metrologické charakteristiky:
Měřící úhel: 0°
http://www.atstelcom.cz/pdf/cert/certifikat_mdc_lti.pdf
Měřící úhel: 0°
http://www.atstelcom.cz/pdf/cert/certifikat_mdc_lti.pdf
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Policejní kontroly a měření
Otazka zni zda je to merici uhel pod kterym je nutne vozidlo merit, nebo merici uhel resp. rozptyl emitujiciho se paprsku. Hned pod tim je vlnova delka, takze sazim na to druhe - je to v podstate jen vycet fyzikalni vlastnosti. Krom toho tam stoji ze se zarizeni pouzije dle navodu atd.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28435
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
rozptyl paprsku asu nemůže být nula...
Ano, použije se dle návodu, ale návod nemůže být v rozporu se schválením...
Ano, použije se dle návodu, ale návod nemůže být v rozporu se schválením...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Policejní kontroly a měření
No fakt by me zajimalo kdo to psal a co tou hodnotou konkretne myslel. Rozptyl se te nule limitne blizi. Pri tech hodnotach ozarovane plochy ve 100 m je to cca 0,11°
No bude to asi naopak, schvaleni nemuze byt v rozporu s navodem.
No bude to asi naopak, schvaleni nemuze byt v rozporu s navodem.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28435
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Logicky podle toho, cos tady postoval za tabulku, je tím myšlen úhel mezi měřidlem a měřeným objektem.
0,11 není 0. Když je něco vyjádřenoma matematicky číslem, tak je to jasně dané. Pokud je povolená nějaká odchylka, je daná intervalem...jako například u rychlosti, kde toleranční interval je.
0,11 není 0. Když je něco vyjádřenoma matematicky číslem, tak je to jasně dané. Pokud je povolená nějaká odchylka, je daná intervalem...jako například u rychlosti, kde toleranční interval je.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Policejní kontroly a měření
To je prave ten problem. Kdyby to tak bylo, je nasnade ze 99 % provedenych mereni se odehralo chybne.
Pak tu mam tentyz certifikat starsiho data ve verzi pred revizi 1 kde je povoleni jen do 170 metru a ten radek o mericim uhlu zcela chybi.
Pak tu mam tentyz certifikat starsiho data ve verzi pred revizi 1 kde je povoleni jen do 170 metru a ten radek o mericim uhlu zcela chybi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28435
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Vždyť ano...proto bych to dál moc nerozváděl...
Novější nahrazuje starší.
Novější nahrazuje starší.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Policejní kontroly a měření
Včera večer jsem zahlédl grilující lokální dráby v Brně ve Vinohradskem kopci. Naštěstí na na jejich oblíbeném místě v zálivu ve spodní části kopce, takže byli vidět.