V tom není žádný chaos, pokud to má homologaci pro daný auto tak je to ok, jinak to tam nemá být dle zákona. Čínskou mr.ku s falešným atestem tam ale dát můžešmmira píše:jde mi hlavne o chaos ohledne aftermarket podvozku, brzd, kol, pneu atd.
Co projde/neprojde skrz STK
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: S větrem ve vlasech....
je v tom chaos - v pristupu ruznych techniku. jde o uznani tech homologaci, se kterou byva problem. navic leckde vyzaduji zapis do TP, nestaci nalepka na dilu nebo papir treba od nemeckeho TUV.
ty jsi na CTR treba mel brzdy zapsané v TP?
ty jsi na CTR treba mel brzdy zapsané v TP?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: S větrem ve vlasech....
Podle mýho jsou 2 extrémní systémy: anglický, kde je nutný aby to fungovalo a je fuk kdo to vyrobil, nebo třeba ten Lucemburský (co tu nastiňoval bully), kde na všechno musíš mít papír.
Já měl v TP pouze jiný pneu a disky.
Já měl v TP pouze jiný pneu a disky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: S větrem ve vlasech....
To neni bohuzel zadna lucemburska specialita, ale chodi to tak vsude v zapadni Evrope. Bez nejakych homologaci a poplatku projdou vsechny dily s ABE/E homologaci, protoze se berou jako OEM replacement. Pod to se casto schovaji i ruzne nerezove catbacky, brzdove kotouce apod. . E/ABE samozrejme musi byt na konkretni vuz, motorizaci atp. . Veci s TUV projdou bez problemu jenom v Nemecku, jde nakonec o sdruzeni nemeckych zkusebnich ustavu. TUV musi byt taky vydano na konkretni typ, motorizaci atp. . TUV se jinak uznava snad vsude, ale musi nasledovat dodatecna kontrola a placena homologace se zapsanim do TP. Pokud dil TUV nema, da se vydat individualne na dany jediny konkretni vuz s VIN-kodem, coz zase neco stoji. Potom se postupuje jako s kazdym jinym TUV. Individualni TUV se nevydava zdaleka automaticky, vetsinou kazda garaz/prodejce/servis spolupracuje s nejakym TUV-Prueferem a ani zakoupeni a montaz v tehle stejne dilne nemusi byt zarukou bezproblemoveho vydani TUV, tech promennych je spousta. V NEnemecke zemi se pak stejne jako v CR da homologovat nektery dil i bez TUV, zase konkretne na dany vuz, jenom se musi projit celou schvalovaci procedurou a to muze stat jmeni. Nejjednodussi je proste upravu provest v Nemecku, spolecne s vystavenim TUV a pak homologovat a zapsat do TP v jine zemi.jarka píše:Podle mýho jsou 2 extrémní systémy: anglický, kde je nutný aby to fungovalo a je fuk kdo to vyrobil, nebo třeba ten Lucemburský (co tu nastiňoval bully), kde na všechno musíš mít papír.
Já měl v TP pouze jiný pneu a disky.
Lucemburska a Svycarska specialita je jenom to, ze se stouraji v jakemkoli i exotickem aute, hledaji kazdy detail a pokud se jim cokoliv nezda, chteji od zastoupeni znacky dokumentaci daneho dilu primo od vyrobce, do te doby jste bez STK a bez TP
A at nejsem tak OT- gratuluji k nove hracce s pohonem te spravne napravy
A On-topic vol.II.- k vanocum jsem si poridil lehce pouzivany soft top a konecne mam namontovany i soft top conversion kit (2 ks plastovych misek). Uz nebudu muset sledovat meteo mapy, kdyz se hardtop do auta nevejde a strecha musi zustat v garazi.
Uprav se teda delalo vic, interier sel skoro komplet do Alcantary, couvaci kamera a vyjimatelny maly subwoofer.
Re: S větrem ve vlasech....
Jako nejsem anarchista a uznávám potřebu nějaké regulace, ale čte se to hrozně. Už jen ta administrativa, která je spojená s tím schvalováním, kdy u nás to prakticky ani není možný nějak rozumě absolvovat. Nejlepší místo pro upravený auta je podle mýho v okolí Ringu, co tam jezdí za exoty a přitom pohoda klídek - cajti jen dohlíží aby tam někdo nedělal extrémní bordel. Tam je to z pohledu upravených aut skoro ráj (nemluvím teda o zbytku německa).
Jinak díky, budu si jí doufám užívat - už teď mě ale hrozně baví to kvedlání s tím ideálně pokráceným 6kvaltem
.
btw: czech ring hlasování???
Jinak díky, budu si jí doufám užívat - už teď mě ale hrozně baví to kvedlání s tím ideálně pokráceným 6kvaltem
btw: czech ring hlasování???
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: S větrem ve vlasech....
Dneska jsem náhodou narazil na tohle monstrum, a prý je to v Anglii road legal. To muselo být neskutečné papírování a zkoušení...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: S větrem ve vlasech....
takovych v UK jezdi spoustu, s komplet oholenym interierem, s kleci, s predni napravou do A a nikomu to nevadi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co projde/neprojde skrz STK
Pokusil sem se to nějak rozdělit - pindy o miatce zůstaly va vlákně bez střechy, a sem sem natahal to plkání o STK
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.