Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17357
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

tvé argumenty nemohu neslyšet, ale stejně se mé srce technika strojaře bouří myšlence, že 14 deci objemu má hýbat se dvěma tunama...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od ctrl_j »

To je pak ona typicka situace kdy srdce bije pro neco jineho nez by volila hlava.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od Honza42 »

Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17357
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

sumce taky nechytáš na háček na okouny.... (vím, že to pokulhává, ale nesce se mi vymýšlet lepší přirovnání)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od jarka »

Taky bych se toho na normální ježdění nebál. V Doblu (1.45 tuny) máme slaboučkou 1.4 (75 koní) a na normální ježdění je to úplně dostačující. Ve městě je to díky krátkým převodům v pohodě a na dálnici se to na těch 130-140 taky rozhoupe. Nejdřív jsem se s tím bál jet na dovču do itálie, že budeme na dálnici za šneky a nakonec i v plným obsazení to proběhlo úplně v klidu. Každý předjíždění si člověk halt musí rozmyslet a nebo nepředjíždět ;) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17357
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od oxik »

Honza42 píše:Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Tak to bys asi dostal technický infarkt, kdybys věděl čím jezdí půlka naší rodiny :D Achjo
mandrinka
Autoškolák
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06 kvě 09:07

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od mandrinka »

k86 píše:
mandrinka píše:
k86 píše:Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
Hele žádnou logiku to nemám, ale měřím dva metry a bolí mě záda a prostě se mi v těhle autech líp sedí, uvažoval jsem i nad Passatem, ale do města je zbytečně moc dlouhý a vlastně jezdím skoro pořád sám, max. ve dvou, a nepřišlo mi, že bych měl kolem hlavy moc místa.
mam 194cm a chapu teda ze jde spis o nastupovani?
Spis o vyhled a celkovy posed. Nastupovani mi nedela problem, ale treba z passata nebo ted jsem jel v superbu a ja z tech aut nevidim, koukam akorat ma stinitka. Musim mit sedacku strasne nizko a pripadam si pak jak ve formuli.

EDIT:

Dobře se mi teď jelo v suzuki SX4 a béčkovém Mercedesu.
Naposledy upravil(a) mandrinka dne pát 26 úno 01:31, celkem upraveno 1 x.
mandrinka
Autoškolák
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06 kvě 09:07

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od mandrinka »

pavproch píše:jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Pockej, takze i pres ten problematicky motor sis ho koupil znova?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17357
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

jaký problematický motor? 2.0TSI (kor gen EA888) je to nejlepší, co konzern kdy v benzínech vyplodil
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Odpovědět