Take ovladanie ma len s uzavierkami a redukcnou prevodovkou, do mesta a lahkeho terenu je to overkill a je ich strasne malo. Urcite vyskusaj aj ocelovy podvozok, zase taka tragedia to nie je. So vzduchom sa do limitu zmestis len tazko, vacsina ich je vybavenych lepsie a je to vidiet na cene...
Proč sem neustále přispíváš těmahle kecama? Počítám, že jezdíš v nějakém holobytu a v následném prodeji aut se moc neorientuješ, jinak bys mohl vědět, že vybavené auto se poté líp prodává. Navíc je ti do toho ale uplný hov.. co kdo má v autě, ani nevíš, k čemu všemu bude používaný, ale napíšeš takovouhle srač..
Mít off road paket, tak už jenom pro tu prdel si občas zajedu do Hummer centra. Párkrát jsem to měl možnost s Turkem projet a pokaždé jsem čuměl, co ten "naleštěný" offroad umí v těžkém terénu.
Dnes se to trošku pozměnilo, je ve hře ještě koupě nového auta, kterým by mohla být nová XC90, ale bohužel podle dealerů až někdy koncem podzimu, skladovky snad ani nejsou..bohužel ty motory jsou děs a hrůza..
Z ojetin se líbí ještě Cayenne S, ale to by pravděpodobně nebyla moc inteligentní volba, stejně jako RR, takže jen takový výkřik do tmy.
PS: Příští týden na den půjčené V-Klasse, prý je o něj takový zájem, že to není možné půjčit na více dnů (před 3 rokama jsme měli Viano na 14 dní) a stejně jako u Volva by dodání nového vozu bylo až někdy ve 3 kvartálu