Uz taky lezou ven detaily jejich AWD.
Dodava GKN. Oproti koncernovemu H5 od BorgWarner je tam par zmen.
1) Specificky pro RS aby dosahli preference zadku, zrychluji mezinapravovy kardan o 1,8. Coz H5 sice pouziva taky (1,6) ale za spojkou jej zese vraci zpatky na 1. Ford nechava 1,8 i za mezinapravovou spojkou. Vetsinu casu je stejne v prokluzu, nebo uplne rozepla, takze to nicemu nevadi. Ke slovu prijde hlavne v Drift mode.
2) Misto diferencialu jsou za mezinapravovou spojkou dalsi 2 spojky, extra pro kazde kolo. Rozhodne ucinejsi reseni nez EDS, ktere jen pribrzduje kola.
Nicmeme obe tyhle vlastnosti jsou zadouci hlavne pro RS. Az prijde AWD v pristi generaci Focuse a postavi konecne i Allroad verzi, bude to myslim jen Haldex trosku jinak. Ale hlavne ze to bude, koncern potrebuje v tehle kategorii konkurenta jako sul.
Jako náhradní vůz jsem vyfasoval FoFoIII 1.0 Ecoboost.
Přijde FoFoIII příšerné jen mě? Asi nedokážu specifikovat, co mi na tom autě vadí nejvíce, protože mi vadí tak nějak celé.
Jezdil jste s FoFoIII někdo? Co Vám nejvíce vadilo?
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Mě vadil nejvíc motor 1.0EB. Nejede, vrčí, vibruje, žere neadekvátně poskytnutému výkonu.
Pak mi vadila stísněnost interiéru, přeplastovanost, mizerná ergonomie.
Vzhledem k výše uvedenému velmi neadekvátně odvážně vysoko posazená cena.
Jako 125k bych tomu motoru neřekl, ale jinak mi špatný nepřijde. Ve Fiestě to může být zajímavá volba. V Mondeu utrpení.
Ergonomie je opravdu příšerná, volant v místě držení divně tenký, interier je celkově ošklivý a nelogický.
Co mě potěšilo jsou sedadla (na Ford opravdu dobrá - myslím, že mám Trend Sport) bohužel pohodlnou pozici za volantem jsem si nenašel.
S Trend Sport souvisí i sportovní podvozek. Na kvalitním povrchu dobrý, ale na českých silnicích v kombinaci s 1.0eb mě nedaví.
Když to auto porovnám s OIII nebo Civicem 9g, se kterými jsem za poslední rok jezdil, tak pro mě FoFoIII není konkurent.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
HondaMan píše:…specifikovat, co mi na tom autě vadí nejvíce, protože mi vadí tak nějak celé.
Asi tak nejak. Ten interier a misto ridice tvori proste takovy podivny celek. Proti koncernu absolutne nepresne razeni a stvala me i packa smerovky, kde trefit "trojblik" na drncajici D1 bylo umeni. Kdyz se tuklo malo nestalo se nic, kdyz krapet vic uz to preskocilo na trvale blikani. Takhle smejdsky udelane sem to jeste nezazil.
Vlastne jsem doted nepochopil proc to auto vzniklo. Podvozkove horsi nez FF II, interier hnusnej vyrazne, vzadu si prumerne vzrostly clovek ve FF II sednul normalne, ve FF III uz obtizne.
(Vse vyse uvedene se vztahuje na pred FL verzi, ted koukam ze FL ma prehledneji vyvedene ovladace na stredovem panelu u radia a zmizelo to silene piano black leskle provedeni).
Předem tuším, jaká bude odpověď na tuhle otázku (žádná, nebo záporná), ale přeci zkusím - nechystá se do recenzu to RSo? První bleděmodrá testovačka dorazila do Čech už asi týden zpátky, údajně šla ihned novinářům. Co na to AF? Janda za volantem, to bych si moc rád bych přečetl, nejlépe po dlouhé době zas i s videem. Konkurenci se mi číst nechce... ale pokud od AF nebude nic, tak nebude zbytí