ctrl_j píše:Vana: Muj nazor neni podivny, ale vychazi z technologie s viskozni spojkou kterou R8 v minule generaci pouzivala, kde bylo def. 15/85 a max. mozneho 30/70. Neuvedomil jsem si ze R8 na videu je nova generace ktera ma zas jiny system. Tot cele.
Tímhles to bohužel nijak nevylepšil. Viskózní spojka z principu své funkce neumí držet ani žádný pevný poměr rozdělení sil, dokonce neudrží ani žádný nastavený rozsah těch poměrů. V kontextu s viskózní spojkou ty čísla co uvádíš nedávají žádný smysl
Vana píše:Ta audina není quattro ? Vypadá jako by jí vůbec netáhl předek
Jaks na to prisel? Kdyby to bylo rwd tak jede do toho kopce vyrazne pomaleji... Novy audi maji preferovanej zadek, nesmis to brat podle svyho veterana
Příšel jsem na to tak, že záběr předku není na videu vůbec poznat. A hlavně do toho kopce opravdu jede celkem pomalu, auto co tu R8 zezadu natáčí nemá nejmenší problém ji stíhat, spíše ho ta audina dost brzdí
A souhlas že audina má preferovaný zadek (stejně jako u x-drive je trvale poháněný a předek se k němu jen připojuje přes spojku).
Nicméně u audi tvrdí že "...Nově zdokonalený pohon všech kol quattro umožňuje v závislosti na jízdních podmínkách a počasí rozdělovat hnací moment mezi přední a zadní kola plně variabilně a bez omezení. Za normálních provozních podmínek je hnací síla až ze 100% směrována na zadní nápravu, přičemž lze v případě nutnosti přesunout hnací moment stoprocentně na přední kola...."
Což zní vzhledem k uspořádání docela logicky a nic na tom nezmění poněkud podivný názor ctrl_j který si myslí že dopředu lze poslat max 30 nebo 35 %.
když to srovnam s tim, jak jsem se pul hodiny dostaval z garaze, tak mi ta R8 prisla rychla...zalezi taky, z jakeho auta ji nataceli a taky na obuti, který je podle me ze vseho nejkritictejsi... ja mam i zimni 275/35 na hnane naprave a na bracce to proste není schopny rozumne fungovat.. a řekl bych ze u 4x4 to bude podobny
ctrl_j píše:Vana: Muj nazor neni podivny, ale vychazi z technologie s viskozni spojkou kterou R8 v minule generaci pouzivala, kde bylo def. 15/85 a max. mozneho 30/70. Neuvedomil jsem si ze R8 na videu je nova generace ktera ma zas jiny system. Tot cele.
Tímhles to bohužel nijak nevylepšil. Viskózní spojka z principu své funkce neumí držet ani žádný pevný poměr rozdělení sil, dokonce neudrží ani žádný nastavený rozsah těch poměrů. V kontextu s viskózní spojkou ty čísla co uvádíš nedávají žádný smysl
Tady k tomu mas info (stare r8)
Normally rear wheel drive vehicle. Front alxle is driven via a viscous coupling that is installed in the front axle housing. 15% of torque is transferred to the front axle in normal conditons, and up to 30% when rear wheels slip.
To sice máš pravdu ale nic to nemění na faktu že na tom videu není spolupráce předních kol vidět vůbec nikde. Dokonce ani v závěru kde by se už určitě projevit měla. Předek nejeví ani nejmenší snahu se protočit.
Mi to přijde jako by byl úplně odpojený právě kvůli těm driftům
Normally rear wheel drive vehicle. Front alxle is driven via a viscous coupling that is installed in the front axle housing. 15% of torque is transferred to the front axle in normal conditons, and up to 30% when rear wheels slip.
Vana píše:To sice máš pravdu ale nic to nemění na faktu že na tom videu není spolupráce předních kol vidět vůbec nikde. Dokonce ani v závěru kde by se už určitě projevit měla. Předek nejeví ani nejmenší snahu se protočit.
Mi to přijde jako by byl úplně odpojený právě kvůli těm driftům
Pokud je to inteligentni system, coz predpokladam.. Tak u skoro stojiciho auta s vytocenyma kolamaposle vsechen vykon na zadek, aby se otocilo... Takova stabilizace naopak... Vlastne u myho rwd to funguje stejne, kdyz vytocim predni kola s pridam na snehu plyn, na miste se to otoci s prokluzem zadnich koll