,že osobaky hovno jedou, vice zerou a maji charakter stolniho mixeru se da prezit, ale ze kvuli auto sest u nakladniho auta bude pracovni auto (CAS 20 SCANIA) o skoro 50cm mensi nastavbu je dojeb (bo ty veci uz neni kam dat).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Ty starej tlustej demente, cos mi minuly podzim nazouval novy zimaky na auto!
..
idiot mi dve kola obul spravne a druhy dve vnejskama dovnitr.. nechapu proc v Pirelli je problem napsat na bocnici inside/outside a davaj tam jen sipku rotace, ale ten analfabet to podelal.. mel jsem pocit, ze kdyz si clovek zaplati nejakou sluzbu, dostane se mu jisty kvality.. a chci se zeptat, jestli by teoreticky mohly spatne nazute gumy zpusobit nehodu v zatacce na mokre lehce namrzajici silnici (gumy novy Sottozero3)? Sorry za preklepy, ale jsem hodne vytocenej.
ps: ano mel jsem si to zkontrolovat a ano, nemel jsem vyhazovat paragon.. pozde
Ono to tam vypadá, ale z popisu chápu, že to nazul dobře. Pneumatiky, pokud se značí orientace, tak jen smysl otáčení, nebo outside. Oboje najednou jaksi nejde.
U pneumatik se smyslem otáčení někdy prostým pohledem na vzorek vypadá guma jako nazutá obráceně, drážky směřujou ke středu......
Naposledy upravil(a) GeneHawkins dne ned 22 lis 13:55, celkem upraveno 1 x.
no dobre, ale na dvou kolech je smer otaceni spravne a na dvou spatne.. to same DOT.. je jen na dvou kolech videt zvenku, na druhych dvou je DOT zevnitr a na obytem aute tedy nejde zjistit