Jj jasná varianta je ta 81kw. Ostatní bude slabé a jak píšeš asi i poruchové.řidičBOB píše:1.5dCi se dělaly ve více variantách výkonu. Vyplatí se investovat do těch vyšších - používají vstřikování Siemens, které je kvalitnější než Delphi, které je v té základní variantě. Jsou také známé problémy s hlavou motoru nebo s filtry DPF.
Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
spolu s bajem reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let... v tomto případě to byla si týden...
přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....
			
			
									
									přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....

Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
No ale vyřešilo se prd...navíc ten človek chtěl za den najet 220km, což je šílenost takto jezdit do prácepavproch píše:spolu s bajem reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let... v tomto případě to byla si týden...
přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....
 já to budu mít cca 55 km a stejně to bude opruz. V jeho případě se možná nové auto vyplatí, jelikož nájezd za rok bude šílenej (pokud dobře počítám tak to bude (52800km). Za 4 roky 200 tisíc
 já to budu mít cca 55 km a stejně to bude opruz. V jeho případě se možná nové auto vyplatí, jelikož nájezd za rok bude šílenej (pokud dobře počítám tak to bude (52800km). Za 4 roky 200 tisíc 
