
To řB: Keby bol zaujem o exkurziu tak nejaky ten Multak T6 sa nam vala na parkovisku v BA

Známý má podobnou zkušenost s prodejcem VW. Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema a poškrábaným lakem, protože si na leštění, někdo vzal špinavou hadru... Auto chtěl vrátit, ale prodejce se s ním odmítá bavit, dokonce už ho ani nikdo nepozdraví, když tam přijde. Při prvním servisu mu auto zdarma přeleštili, takže teď už má škrábance celoplošně. Jako kompenzaci za nápravu mu dovozce (nikoli prodejce, ten drze mlčí) nabídl 10 tis. Z vnitřní e-mailové komunikce dovozce a prodejce (která mu přišla v mailu spolu s vyjádřením) je patrné, že prodejce v podstaě neví co prodává...Shr3k píše:Slušná práce http://www.nepovedene-bmw.cz/ ...mechanik při montáži příslušenství pravděpodobně vyzkratuje komplet nové auto a RENOCAR selže při jednání se zákazníkem, co jim právě vysolil 2 mega. Kdyby mu půjčili lepší předváděcí 5er i s CCS kartou, řekli, že se to stane, díly vyměnili z pojistky na blbost a dali mu třeba zimní kola jako kompenzaci za znehodnocení nového auta, mohli si ušetřit negativní popularitu.
Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema
Kvůli větší hmotnosti na zadní nápravě se Golf Variant TGI i Octavia G-TEC dodávaly s multilinkem, přestože mají jen 81kW. Vyjímka byl krátký Golf/Leon/A3, kde by se nádrže a multilink prostorově nevešly, proto měly vždy vlečku.d1.8t píše:To jsem předpokládal. Jak si mám potom vysvětlit tohle:
Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema