Hele, dej synátorovi ten svůj podmotorovaný mnichovský 4motion a už konečně běž do toho emka
Ale abych jen blbě neplkal, zkusil bych sviště.
Pak se s ním stav, ještě jsem v tom nikdy nejel a všici to chválí.
Na Swiště jsem zapoměl a asi nejvíc odpovídá tvojí filozofii. I když slabá atmoška nemusí bejt vždycky výhra, obzvlášť když tam jsou problémy s dávkováním plynu při odstavení. Nebo už nejsou?
Btw. jestli ten dezertující kineťák není nějaký znamení.
Ad D1.8T: U mě se to projevuje jen minimálně. Nemám ani vypozorováno, co k tomu vede. Resp. reakce plynu jsou celkově poněkud "euronormovaný", ale nevěřím tomu, že jakýkoliv současný auto týhle kategorie na tom bude výrazně líp... A ano, slabý to v určitejch jízdních režimech je, nebo mi spíš úplně nesedlo zpřevodování, to je pro mě asi největší zápor toho auta. Ale já najedu podstatný procento km na dálnici a první třídě, což zkrátka není Swišťovo přirozený prostředí. Když ho házíš někde na prázdný okresce ze zatáčky do zatáčky, tak je dynamika zcela dostačující. Samozřejmě v rámci možností, nechci tím tvrdit, že uvisím dobře řízenou M3. Ani 330i.
nenapadny: Jsem se swiftem za ty roky co ho všichni chválej, pořád ještě nejel. Na padání otáček si stěžuje většina majitelů a pokud se nepletu zmiňoval ho i mmira v testu. Ale nemohu posoudit. Rekce na plyn a ovladatelnost 1.2tsi jsou na velmi slušný úrovni. 1.0eb je na tom o dost hůř, ale to je jediný co mi na něm vadí, plus se to s nájezdem pořád zlepšuje.
Jinak si dokážu si představit o čem Swift je, kdysi jsem měl Gti MkI. a MkII. Najel jsem s nima skoro 100tis. km a s láskou na ně vzpomínám.