Kdyz uz se nekdo vyzna a vi, co znamena to oznaceni na zadku, tak pozna, ze to 316 neni. Pokud se nevyzna, tak nema zkazenej den, protoze nepremysli vubec, proc ho pojela 316. Bere to tak, ze mu ujelo bmw
Koukám, že tohle falešné značení je u majitelů BMW nějak populární Zrovna teď jsem dojel na A92 za kamiónem "318d", a zhruba do 240 km/h jsem měl co dělat, abych mu stačil. Až kolem 250 jsem ho předjel a pomalu mu zmizel.
316i má snad jenom jednu koncovku výfuku a od 320i (?) tam je jedna zdvojená... 335i a 335d mají jednu koncovku na každé straně. Ale jinak to v provozu poznat nejde...jenom, když ti ujíždí
Jsou i opacni. Rano jsem potkal E61, vlevo emblem ///M vpravo jen pro neznale M550d a dole dvojity vyfuk jen na jedne strane. Cili maximalne tak 530i ci 530d.
on ale zase rozdíl v dynamice M50d a (lehce poštelové) N52 není.... už sem to tu psal, že sem s m4Zlikem (před zkracováním) uvisel X6 M50d bez porblema....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jako jo, verim ze ten handicap uz nebude zasadni, ostatne zrychleni 140->170 mel veru slusne.
Nicmene k tomu tvemu srovnani:
X6 M50d 2260 kg 280 kW 8,1 kW/kg
Z4 30i 1490 kg 190 kW 7,8 kW/kg
Kdyz k tomu prictu jaka je X6 stodola se znacnym celnim odporem, nevidim rozdilu.