Octavia III
Re: Octavia III
po 6 jsem vyjel, foto je někde před nájezdem na PO. středa, provoz řekl bych velký, pokaždé když bylo volno tak plný
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Vyděsil mě článek o spotřebě koncernových motorů TSI. Proto dotaz na majitele motorů TSI. Kolik máte spotřebu oleje? Mám OIII RS TSI objednanou, bude v létě. Moje současná OII RS TSI bere 0,1-0,2 l/1000 km, najeto 147 tis km. Díky za reference.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
za 20tkm z horní rysky přesně doprostřed mezi rysky, takže myslím, že prakticky neměřitelná.
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Prozatím se dá říct, že veškeré problémy motorů TSI se týkají 1. generace EA111. S dnes montovanou řadou EA211 problémy nejsou. 2,0 je ovšem ještě něco jiného ale nebál bych se ho.
Re: Octavia III
Brus: Díky, navzdory tvému mottu mě tvoje pravda uklidnila
Bofors: 2.0 TSI budou asi kus od kusu. Já 2.0 TSI OII RS r.v.2006 v pohodě kolem 0,1 l/1000 km, známý 2.0 TSI Passat r.v.2012 často i přes 0,5 l/1000 km, Brus s OIII RS asi r.v.2014 v podstatě neměřitelná spotřeba. Výrobce udává až 0.5 l/1000 km, což považuju jen za krytí si zad před odpovědností

Bofors: 2.0 TSI budou asi kus od kusu. Já 2.0 TSI OII RS r.v.2006 v pohodě kolem 0,1 l/1000 km, známý 2.0 TSI Passat r.v.2012 často i přes 0,5 l/1000 km, Brus s OIII RS asi r.v.2014 v podstatě neměřitelná spotřeba. Výrobce udává až 0.5 l/1000 km, což považuju jen za krytí si zad před odpovědností

„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
1.8TSI v Oct II. prvních 120tis km asitak litr mezi výměnama (15tis km), potom prudký zlom a litr na 2-3000km. Po generáce motoru a výměně turba už zase nežere skoro nic...
2.0TSI v Leguánu: půllitru až litr na 15tis
2.0TSI v Leguánu: půllitru až litr na 15tis
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
no tak to je minimálně půl litru ne?Brus píše:za 20tkm z horní rysky přesně doprostřed mezi rysky, takže myslím, že prakticky neměřitelná.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28506
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Proti původní 1.8TSI to bude asi pohoda... Pokud si vzpomínám, tak ta mi brala tak litr na 1000km před tím než úplně zdechla.
soon...
Re: Octavia III
Neska mám dva zážitky se soutěživými "pražáky" (A značka, fleetová auta, daleko od 100vjěžaté) za volanty Oct. III.
316i má výrazně navrch v dynamickém zrychlení nad Oct. III Scout (TSI) v rozpětí 30 až 180 ... (na okresce....
)
a
316i o prsa vietnamské závodnice vítězí nad Oct III. RS ve sprintu 0-100 ale taky lehce ztrácí v dynamickém zrychlení cca 80-160 ... jj kerb 1715kg vůči 1470kg a 200 N/A kW vs 162 foukaných kW, navíc já měl v kufru bebechů nejmíň o hmotnosti jednoho plného pytle címentu
316i má výrazně navrch v dynamickém zrychlení nad Oct. III Scout (TSI) v rozpětí 30 až 180 ... (na okresce....

a
316i o prsa vietnamské závodnice vítězí nad Oct III. RS ve sprintu 0-100 ale taky lehce ztrácí v dynamickém zrychlení cca 80-160 ... jj kerb 1715kg vůči 1470kg a 200 N/A kW vs 162 foukaných kW, navíc já měl v kufru bebechů nejmíň o hmotnosti jednoho plného pytle címentu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.