jarka píše:pavproch: částečně to chápu, ale zrovna v případě ringu je znalost trati naprosto zásadní - když nevíš co tě kde čeká tak jen furt odhaduješ co kde je a zároveň kontroluješ zpětný zrdcátka, páč na tě furt dorážej 10 a víc let starý 100koňový hatchbacky
Řešením je, se za někoho pověsit, ideální je taxi.
To není z mýho pohledu optimální na někoho spoléhat. Já to chci znát, umět, pochopit a né se jen za někým vézt. Ale uznávám jsem divný - řídit jsem se naučil v Colinovi McRae 2 , tak mi nepřijde divný učit se stopu a trať dopředu na simulátoru. A co jsem zatím zkusil a mohl srovnat s realitou tak mi to v reálu hrozně pomohlo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Optimální to není, ale je to dost dobrá varianta. Já když tam byl poprvé, tak jsem jel zpočátku jak mátoha, protože jsem nevěděl co kde bude, ale pak jsem se zavěsil na Clio RS, který vypadalo, že ví, co dělá, a bylo to tak akorát.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Přijet tam uplně nepřipravenej je kravina. Když ne simulátor, tak aspoň on board na kterým je vidět volant i řazení a nakoukat do tý míry, že v každým okamžiku budu vědět, kam to přede mnou vede. I tak má potom člověk dost práce všechno správně trefit.
Já když tam byl poprvé, tak jsem měl už najeto stovky kol a pamatoval jsem si trať dost slušně, pak už stačilo jen jedno poznávací kolo abych se "rekalibroval" na reálný převýšení a pak už jsem si to užil velmi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Taky mě to letos čeká poprvý. Hry jsem si zakázal v okamžiku pořízení mýho prvního kompu a dodržuju to. Onboard videa mám trochu nakoukaný. Myslíte že mi před prvním mým kolem může pomoct passenger lap ve stejným autě jako mám akorát že je to RHD? Případně že mě člověk co to tam má najetý (opět stejným autem) sveze tím mojim?
Když se učim novou trať, pracuju aktivně s onboard záznamem, vždycky si u toho říkám co bude následovat za zatáčku a jak rychlá je. Teprve v okamžiku kdy to několikrát po sobě projdu bez chyby, vyrážim na místo. Jsou to desítky přehrání u tratí do 6-8km dýlky. A přesně jak psal jarka, pak už na místě jen kalibruju na aktuální stav.
Po kole, dvou na místě spolujezdce v tom budeš mít akorát zmatek.