Chce to srdce na pravém místě Na úseku Mnichov -Deggendorf, který bývá volnější, jezdím s O2 RS v intervalu 200-240. Tak jsem zvědav na O3 RS, jak výkony tak spotřebou. V létě bude už to porovnám
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Jasně emka, amgéčka a jiné jsou jinde. Na druhou stranu jich není tolik a octa rs má výhodu poměrně málé hmotnosti. K čemu výkon 300 ps, když auto má 2 tuny? To jim to pak líp nejede. O3 RS už mám objednanou, teď řeším Z4 Coupé, po kterém pokukuju už delší čas. Ale to rozvinu v jiném vlákně.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Přesto se jich prodá v celém segmentu zlomek. Oni kdyby ji pojmenovali třeba S-line, což by mimo jiné více sedělo, tak by jich asi už prodali moc na úkor jiných vozů koncernu. RS není omylem zvolené jméno, je to dílo celkové koncernové politiky. A ruku na srdce, ví, co dělají, aby vydělávali. Přesto za RS dík, kdo chce, tak si k ní cestu najde, i když většina z ní má nepatřičný respekt.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.