Je to jenom prelepena amerikajenda700 píše:
Jinak ta Lancia ani náhodou, i kdyby byla v benzínu...nechci se nikoho dotknout, ale italský auto ani za prase![]()

Je to jenom prelepena amerikajenda700 píše:
Jinak ta Lancia ani náhodou, i kdyby byla v benzínu...nechci se nikoho dotknout, ale italský auto ani za prase![]()
ojetá 320i za 30900EUR?jenda700 píše:goes píše: Jinak mám favorita:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs
No ja ti to napisu, kolik mne stalo poslednich 30 000 km u soucasne A6 3.0 TDIjenda700 píše:Nejde o to, že bych neměl...ale sem lakomej tolik dát
No však říkám, že je to moc a představoval bych si tak max 20 k EURx2005 píše:ojetá 320i za 30900EUR?jenda700 píše:goes píše: Jinak mám favorita:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fsTomu já říkám "ojeté za cenu nového"
To by bylo i za těch 600 drahý. Jo z venku zepředu to vypadá krásně a navíc echt BMW M-style, to jo. Ale jinak......
Díky za rozbetlovovani...ten propad hodnoty je jasny...proto taky nechci fungl nove auto, ktere ztraci nejvic na hodnote.goes píše:No ja ti to napisu, kolik mne stalo poslednich 30 000 km u soucasne A6 3.0 TDIjenda700 píše:Nejde o to, že bych neměl...ale sem lakomej tolik dát
naklady na 1 km vychazi (s DPH):
palivo: 2,6 Kc
servis: 1,2 Kc
pneu: 0,4 Kc
pojisteni: 1,1 Kc
ztrata hodnoty (cca): 8 Kc
Takze 1 km jizdy mne vysel na bratru 13,3 Kc s DPH. Holt novejsi auto ma velky hodnotovy propad ceny s tim clovek nic nenadela. U zbylych polozek clovek zasadne neusetri. Ano nemusi mit auto pojistene, nemusi jezdit do autoraku (zrovna u Audi vychazi ceove na urovni neautoraku), ale pocitej, ze nejvetsim nakladem bude i tak ztrata hodnoty.
Diky za tip...ja mam k Mercedesu ambivalentni vztah...na jednu stranu mi to prijde jak znacka pro slizky nemcoury typu Horsta Fuchse...na stranu druhou se mi nektere libi. Jak to je se spolehlivosti, servisem a s nahradnimi dily...slysel jsem, ze to je pekna palka...?mafel píše:A co zalovit zde?:
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/mer ... 00223.html
reprezentativní, pohodlné, benzin v automatu s rozumným výkonem, servis ve srovnání s bmw není o nic dražší, krade se méně než audi/škoda
nemusí to být konkrétně tento vůz, ale výběr - http://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn ... ,dmg:false
Nemel jsem ji uplne novou, bral jsem ji jako ani ne rocni, jako show car z berlinskeho letiste mistniho dilera.jenda700 píše: Díky za rozbetlovovani...ten propad hodnoty je jasny...proto taky nechci fungl nove auto, ktere ztraci nejvic na hodnote.
Ty mas tu Audi novou?
Nedávno mi praskla (po 265 tis...) pružina na předním kole, značkový servis - odtah auta 40km, výměna pružin obě přední kola, kontrola tlumičů, geometrie, výměna jednoho tlumiče, výměna brzdová hadička poškozená pružinou + práce, cena 17 tisíc dohromady.jenda700 píše:ak to je se spolehlivosti, servisem a s nahradnimi dily...slysel jsem, ze to je pekna palka...?
Co si mám představit pod pojmem "obvyklý servis"? 50 k ročně...to mi přijde celkem pálka teda...mafel píše:Já MB mám eRko v longu 320CDi r.v. 2008, servis je á 25 tisíc (což je u mě 2x ročně...), cena za obvyklý servis je cca 20-25 tisíc. Najeto 270 tisíc, žádná "neplánovaná" závada nebyla (motorek turba v 230 tis., nedávno prasklá pružina předního kola, jinak nic zásadního).
Auto je to (obecně) bez zážitku, měkké, ale to je tobě jedno, pohodlnost je na prvním místě, proto bych ho být Tebou nevynechal