Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17436
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Z inačího soudeku: Neska sem byl s Pindicou na čištění klimy )3/4 se už zdálo, že smrdí, já nic necítil) a doplnění chladiva (naposled 2018) a ... HEZKY, za 7 let teho freonu uteklo jen trošku = klima je furt i po těch letech těsná.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17436
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

No nic, no, tak English pokec o fijatech a můj dotaz tam přeci jen něco dal/přinesl: Zkusím vypnout (fčíl v zimě to vadit nebude) kompresor klimy a yezdit/sledovat jaký/esli nějaký vliv na četnost P1220 to bude mít. Btw, 1x sa ta sfiňa objevila i dyž je tam fčíl jen 2,5l woleje.
+ Mám tam ocut pár elektro-nápadů/témat (guvno jim ale rozumím, bo strojař), keré sem si skoval až nastane čas do teho pátrání zapojit i nějakého auto-elektrikáře.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17436
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Tak. Člověk si myslí a Pindica to vyvrací. A dvakrát už je zvyk, jednou by bylo nikdy. Woleje je tam stále jen 2,5l (měla by se P11220 objevovat jen zřídka) a doposud NIKDY P1220+opravdový nouzák nenastala okamžitě při opravdu studené startu, dycky až po zahřátí. Fčera a předefčírem už jo = novinka v repertoiru. A taky novinka - zbavit se rozsfícené palubovky znamenalo doposud vždy diag nebo aspoň 5-6 startů, pak zmizela. Fčera i předefčírem ale po pár minutách zmizela sama i bez opakovaných startů.
Slabá baterka to nebude (naposled výměna 2022 - musím NATO ale už začít zase myslet).
Dyby to byl dráth, tak je to furt.
Je to ale furt )prozatím) závislé na venkovní těplotě - dyž je kolem nuly, taxa P1220 objevuje častěji.¨
Já snad začnu opravdu uvažovat o tom "vyčištění paměti" v ECU (bohužel to ale bude znamenat několikatýdenní odstávku z provozu = musím to napřed domluvit doma).
Ale obecný názor nezměním: Pindica forever!
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17436
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Ecuservis nějak hraje mrtvého bróka, taxem je pourgoval esli to teda na jaře 2026 pude + kolik $$$.
Dolil sem tam teda z5 ty dvě deci woleje (těsně pod max rysku), dyž sa hukázalo, že to tím taky nenísu.

Začalo mi vrtat fpalici to "citelné" zakolísání/cuknutí ftahu (pod plynem), které ve 100% vždy (neprodleně) předchází rozsfícenou kuntrolku a P1220 = tam sa opravdu něco těsně předtím odehraje, jak dyby škrt klapa na pikosekundu zavřela a paq zase hned otevřela na původní stav. To by asi fuckt chtělo elektrikáře s trvale připojenou diag se záznamem (to ta moje neumí) aby tak dlůho yezdil na sedadle spolujezdce až sa P1220 objeví (což můžou být ale klidně tisíce km...) = NOGO. Kura jak inak zjistit, čo sa tam uděje?... Já sem totiž za ty roky ešče furt nepřišel NATO, jak (čím) tu nahodilou sfiňu P1220 záměrně vyvolat na počkání.... grrrr!
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Odpovědět