já mam zase chromové lištičky kolem oken rádbrasci píše:deli: súhlas, tie chrómové lištičky to je des, mne sa nepáčia ani tie okolo okien a to nie len na sedme, ale tak celkovo...


já mam zase chromové lištičky kolem oken rádbrasci píše:deli: súhlas, tie chrómové lištičky to je des, mne sa nepáčia ani tie okolo okien a to nie len na sedme, ale tak celkovo...
Ten chrom na prednim a zadnim narazniku je opravdu ujety. Zdalky to vypada jako mlhovky, z blizka jako zrcatka pro posledni kontrolu stalosti pletove masky pred definitivnim odchodem do gay klubu. Jak jsem to napsal primo v clanku, jako by to tam nekdo pridal pote, co uz to autp dodelal a "neco mu na nem chybelo"...Deli píše:
Nějak nedávam ty stříbrné lištičky, jak na předku, tak na zadkuKdo to vymyslel?
pjanda: Pěkný testMyslíte si, že 30d dává větší "smysl" než 40i?
Ano, vzhledem k pro me prekvapivym pocitum z dynamiky jsem to srovnal s 330i, ktera byla o neco malo rychlejsi. Ale vubec ne tak vyrazne ja by se od 190 kW na 1 500 kg vs. 180 kW na 1 940 kg dalo ceka, mozna jeste o neco mene nez byla 130i rychlejsi oproti 330i.Rikin píše:Pavle, zkousel jsi porovnavat tu 730d v dynamice s nejakym jinym autem? Pritel od me sestry s ni najel tisice km kdy ja jsem s nim jel v moji 130i a ta 730d jela naprosto stejne jako 130ka, dynamika zrychlovani byla stejna ve vsech rychlostech, on to auto nijak neupravoval, mel ho pujcene z autorizaku. Ale podle me to neni mozne aby auto, ktere ma pul tuny navic jelo stejne, neco v tom bude... Jo a moji 130kou to nebylo, sam vis jak jezdi...
Tesi me, ze jsem ovlivnil Vas casovy programbrasci píše:Vyzerá to na zaujímavý test, v piatok si ho prečítam...
18". Vizualne byla dost mala, pouzivaji se i o nekolik palcu vetsi a vypadaji lepe. Ale myslim, ze mensi kola mela velkou zasluhu na velmi rozumnem chovani teto 7er na ceskych silnicich. Po dlouhe dobe nejake auto, se kterym se dalo dobre jezdit i po Prazebrasci píše:Tie kolesá majú aký priemer?
Sedma je jedno z mála áut, ktoré sa mi páči s čo najmenšími kolesami čo sa na to dávajú...
Rychlejsi urcite ne Pavle, ale neujizdeli jsme si.pjanda píše:Pokud jsi ale potkal 730d, ktera byla rychlejsi nez 130i, musela byt upravena, da se z toho celkem snadno dostat kolem 300 koni...
tentokrat musim povedat, ze z toho testu takisto velmi dobry pocit nemampjanda píše: Diky za pochvalu, ja jsem z toho testu moc dobry pocit nemel, ale zatim me za nej nikdo do haje neposlal, snad se dockam zde![]()
To souhlasi, 730d jede na tak velke auto s trilitrovym dieselem zcela vyjimecne. Ale aspon ta "nase" na 330i a tedy ani na 130i nestacila, byt to nebyl zadny propastny rozdil. Pred primym srovnanim jsem si ale vubec nebyl jisty, jestli 330i vubec rychlejsi bude...Rikin píše: Rychlejsi urcite ne Pavle, ale neujizdeli jsme si.
Kdyz vezmu papirove stejne rychle auto se kterym mam hodne najetych km A6 3.0 TDI 176 kW, tak to je oproti te sedmicka uplny shitak po strance dynamiky, mirny kopecek a s plynem na podlaze uz se to nad 180km/h ani nehne. Takhle jsem cekal ze pojede i ta sedmicka... tzn nepojede...