A moje reakce nejen NATO:
BMW Divize
Re: BMW Divize
Malá útěcha/povzbuzení z pokecu o wolejích:
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
A ešče raz taky tamocut:
Náhled:

A k temu sem tam přidal i doprovodnou/zásadní otázku:
Má ještě vůbec smysl se o ten motor/auto nějak starat (viz výše), nebo už do něj nedat ani korunu a dojezdit ho (= lít tam jen ten olej+benzín) do smrti resp. než mě vyhodí z STK a pak šroťák?
Sice už sem to tu už propíral, ale dyby k temu ešče něgdo něco tady měl, zlobit se nebudu, naopak, ve škebli mito pořád rezonuje a neuzavřelo se.
Dodatek: A slibuju, že už neska víc to tady plevelit staromilstvem/konzervou nebudu.
EDIT odpo: Tak. Sem (kupodivu ref geront) byl schopen i celé odpoledne soustředěně prcovat (ve škebli) a vyplodil+odeslal dlůhého emila na odborníka přes motory BMW (motorsport s nima ho i živí), sem zvjedaff esli/kdy/co z něj vypadne.Tak (se zpožděním) malé odborné update - jaxem spal, oslovil sem dva tribotechniky, jeden už odpověděl:Čuli (malé) obavy z toho míchání mám i nadále, přesto se spíš kloním k tomu to zkusit... jaxem spal, nic horšího, než že (už stejně umírající) 3er umře dříff, mě potkat nemůže.Dobrý den,
obecně je možné takové oleje mísit, není to však ideální. Různí výrobci mohou používat rozdílné balíčky aditiv pro dosažení potřebných hodnot oleje, které nemusí být vždy plně kompatibilní což může způsobit např. nestabilitu některých parametrů takové směsi olejů. Vždy je lepší přechod na jiný olej provádět výměnou celé olejové náplně a filtru.ZKRÁCENO.
Náhled:

A k temu sem tam přidal i doprovodnou/zásadní otázku:
Má ještě vůbec smysl se o ten motor/auto nějak starat (viz výše), nebo už do něj nedat ani korunu a dojezdit ho (= lít tam jen ten olej+benzín) do smrti resp. než mě vyhodí z STK a pak šroťák?
Sice už sem to tu už propíral, ale dyby k temu ešče něgdo něco tady měl, zlobit se nebudu, naopak, ve škebli mito pořád rezonuje a neuzavřelo se.
Dodatek: A slibuju, že už neska víc to tady plevelit staromilstvem/konzervou nebudu.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Píšeš, že je tam původní separátor oleje.. Nechápu, pročs ho nevyměnil hned jako první...
Re: BMW Divize
Jak tady furt píšu, 65-225kkm brambor2 žral furt stejně (1/1000) a já to NEřešil, řešit sem to začal až potom (1/500), ale ešče nebyl termín řádného servisu (a mimořádně semito dělat nehce, bo musí sání dolu) a navíc podle mně i Michala separátorem nemůže valit litr na 500.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
I dyž sem tu spal, že si neumím představit firemní ježdění m4Zlikem, už si ho začínam představovat. Počkám ešče než semi dostane odpovědí na otázku, kterou sem položil lidem znalým modrobílé vrtule:
A pokud bude většinová odpověď "nemá", tak se ta představa dříff nebo pozdějí zhmotní (pokud sa teda teho dožiju, mne je už zase/furt tak strašně zle....)Má ještě vůbec smysl se o ten motor/auto nějak starat, nebo už do něj nedat ani korunu a dojezdit ho (= lít tam jen olej+benzín) do smrti resp. než mě vyhodí z STK a pak šroťák?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Já cením, že PP konečně kontaktoval odborníky na BMW 
Re: BMW Divize
Kontaktovat odporníka na dálku (= na druhý konec CZ Kocourkova) nic (ani čas ani penys) nestojí, proto. Fyzicky tam jet NE, geront+šetřím.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Auto, co žere litr oleje na tisíc km jsi měl dávno prodat.pavproch píše: ↑včera, 10:16 Jak tady furt píšu, 65-225kkm brambor2 žral furt stejně (1/1000) a já to NEřešil, řešit sem to začal až potom (1/500), ale ešče nebyl termín řádného servisu (a mimořádně semito dělat nehce, bo musí sání dolu) a navíc podle mně i Michala separátorem nemůže valit litr na 500.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.