pavproch píše:Já fčera ve městě najel bramborem moc blízko čumákem k obrubníku (mám to snížené asi o 3cm) a ... škrk! Chjo no....
No, to si to takhle valím po D1 na “Dynamic”, čili podvozek úplně důle...zajedu na OMV za 112.km na Prahu...a hnedka po projedí benzínky, šup to k obrubníku! No škrlo to feeest kurwa! I pomačkané to je Ještě, že se to umí zvednou, že jsem to při couvání neutrhal...
To máme u školy takovou pastičku na všech parkovacích místech. Na kolmé parkování směrem k obrubníku se rovný povrch prvně zvedne a následně padne do ďolíčku a za tím je obrubník. Kdo zajíždí úplně k obrubáku a nemá zrovna BMW Xx, vždycky si to orve
1x dvojlitr dýzl, 1x malorážka na béňo, 0,75x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Já mám na svém parkovacím místě taky trochu vyšší obrubník, se 7er jsem to neřešil, protože měla předek poměrně vysoko..mondeo je +/- stejně vysoko, ale má před podběhem plastovou zástěrku, která je tak o 4cm níž než nárazník..no poprvé jsem přijel a standardně to dal až k obrubníku..zástěrka se chytla, praskl přitom plast. podběh a v místě kde je podběh přišroubovanej k nárazníku napraskl i nárazník skvěle vyřešený
Zajímavé je že E38 je nižší než Fabia, přitom světlou výškou je to dnešní optikou spíš SUV V A3 všechny problémy ustaly po nedávné výměně dosti unavených pružin a tlumičů, teď je auto vyšší asi o 5 cm a hlavně nepropružuje na retardéru na dorazy Předtím jsem několikrát podrhl černý spodní plast při parkování i jízdě a nestalo se tomu jinak vůbec nic.