Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28706
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

V SK je možné všechno. V CZ by to patrně šlo za řidičem vozidla s VRZ. Ale je to většinou předmětem složitého dokazování.
250kW
195kW
100kW
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3096
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Za mě by to šlo za vozidlem IZS na 90% - jak píše Bob, museli by ti prokázat že jsi mohl (a měl) o vozidlu včas vědět.
Řidič IZS musí počítat s tím, že přes autobusy ho nikdo nevidí a i kdyby houkal, tak nemusí být ani slyšet

Třeba v Praze jsem se všiml, že tram čočky dávají signál "stůj" fakt na poslední chvíli - že když tram vjede do křižovatky a hned po ní padne signál "stůj", tak kolmá vozidla kterým padla zelená, nemůžou vystřelit na zelenou s reakcí protiskluzu.
Takže bych věřil tomu, že chtěl projet na "čerstvý" signál stůj
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3096
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

A ještě k tomu houkání (za což by je mnozí lynčovali), ne vždy se houkání hodí a jsou události, kdy se houkání vypíná. Dokonce i blikání, třeba když se jede na sebevraha.
To jsem jednou jel a blbě se mi jelo, nešlo se mi přepnout :-D Na výjezdu, ale vlastně ne :-D
Chápeš to?
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od mafel »

řidičBOB píše: sob 11 říj 11:54 ...každému bych jenom doporučil , aby si tu práci zkusil, než začne kolem sebe plivat síru.
Kdyby to auto sloužilo kancelářským krysám, byl bych také na straně kritiků. Ale jako vozidlo Velitele, nasazené v přímém výkonu, je to úplně ok.
Tvl tyhle kecy miluju. Tohle se dá říct skoro o každé práci. Co mají říkat třeba popeláři? Nebo lidi na jatkách? V kafilérce? Nebo ať si kluci policejní zkusí jít stoupnout k 7 hodinové operaci. Nebo zavolat rodičům, že jejich dítě právě umřelo na leukémii.
Kdyby měli fixní společný rozpočet na platy a vybavení, tak bys viděl, jak jim Karoq apod. přijde jako zcela adekvátní vozidlo. kkti
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od mafel »

Bohužel kontrola efektivity, resp. vyhodnocení costefektivity vynaložených prostředků se ve státní správě se limitně blíží 0.
Viz nákup rychlých stíhacích vozů - 5 BMW na dálnice - počet mrtvých jako zásadní tvrdý endpoint na našich dálnicích je ročně kolem 30, což je cca 7% všech úmrtí a překročení nejvyšší dovolené rychlosti zde je marginální příčina - oficiální data PČR, vše dejte si kontextu intenzity provozu na těchto komunikacích. Přesto investujeme desítky milionů do nákupu a cca 10 milionů ročně na provoz. Naprosto neefektivní, ale tohle nikoho ve státní správě nezajímá, protože to nejsou jejich peníze a erár to vždy zaplatí. Máme počet fízlů na 1000 obyvatel na úrovni balkánských států a pořád fňukaj, jak nich je málo = mizerná organizace práce, ale koho to zajímá, když po 15 letech mám doživotní tantiémy a stát to vždy zaplatí.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3096
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Tak zrovna s tím Touaregem obsluhuje snad půlku Prahy, možná i celou a vysere všechny události kam se sjíždí větší počet hlídek (nepočítám ty, které se jen nudí a tak tam jedou taky :-D )
Tři policajti, mraky vybavení (jak vidno na fotce), to auto nebude lehký aby v tom brblala 1.2TSI a pak to v Holešovičkách zdržovalo hasiče za sebou. Počítám že motor je jeden z hlavních důvodů, proč ne Kodiaq

Efektivita je věc druhá a je to začarovaný kruh, kvůli čemu i spousta příslušníků končí.. Ve vedení PČR jsou prostě letitý policajti, většina nejspíš nedělala v životě nic jinýho...

Kamarád dělal vedoucího oddělení na severu. Musel své hlídce (víc jich neměl) vymyslet a naplánovat, kde v kolik budou a snad i kudy pojedou v rámci hlídkové činnosti. Argument že to je k ničemu a že to ta hlídka vy líp bez něj neprošel
Chápeš to?
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 322
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od mafel »

Kodiaq 2.0 bude stačit a o 1 mega levnější
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 6025
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od M.Z. »

Truck Daškam píše: čtv 16 říj 13:39 vy líp
#-o úplně mi to rve zrak
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1822
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od abgx1 »

Plne nalozeny kodiaq RS nie je nic v com by si chcel ist rychlo a agresivne... Vzduchovy podvozok, natacanie zadnych kolies a elektronicke stabilizatory su kusok inde.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3096
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

#-o úplně mi to rve zrak
Evidentně jsem měl v hlavě a chtěl psát něco jinýho, ani jsem nenapsal vý :-D

V rozpočtu PČR jsou i dvě mega drobný. Pochopil bych rozčilování nad flotilou těch aut (viz jak jsi psal o těch BMW), tady se bavíme o pár kusech, možná i jediném (PMJ je snad jenom v Praze)
To spíš by se mohlo řešit, za kolik kupují třeba papír do tiskárny - a že v režijku by se dalo ušetřit všude.
Chápeš to?
Odpovědět