Ty podpory se u VW dost liší model od modelu a také podle období. Ale že bys za cenu Opla koupil Passat - to asi ne
Jestli chceš vědět mantinely, mohu se zeptat...
Když se v Bavorsku zmíním, že pašík je u nás považován za manažerské auto, hodně se tomu diví. Jinak VW je v D víc ceněn, protože je německý. Opel a Ford nejsou. A hodně Němců si pořád myslí, že to německé kvalitnější.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
...a už vidím, jak budou němčouři kupovat francouzský Opel
V D už je ta doba, kdy byl Passat považován za manažerskou ikonu, pryč. Dneska je to 3er, spíš 5er. Jsou tam na to skvělé podpory, o kterých se nám tady ani nezdá.
Passat bude určitě lepší volba i z hlediska následného prodeje.
Němci ví.
Jinak VW vnímám jako předstupínek prémie. Veškeré Opely, Kie, Ford a podobné značky mám o maličký stupínek níže
Edit: Ty předváděcí kilometry jsme prakticky taky nemusely najíždět. Auta byla předána nové, s předváděcí cenou a rovnou začala plnit zamýšlený účel. O něco později tam proběhly nějaké změny v papírování.