takze plynik nam krasne mirne zdrazil na nejakych stabilnich 17,2-17,9 misty je extrem 18,5 na nejdrazsich pumpach a nejlevnejsi je stale okolo 16,5. Kvalitni stred je na tech 17,5. Ovsem dynamika rustu je pomalejsi, nez benzin, takze se opet vratime za chvili pod magickych 50%.
keď tu hladate to ako jazdite lacnejsie skuste si to rovno vypocitat v tejto kalkulacke **** ono je to velmi individualne ale navratnost je dobre najma ked jazdite dlhsie trasy a pravidelne ale vidím vo fore veru velmi zaujimave cisla
oxik píše:.... ale je pravda, že mám dost věcí v kufru + půlku nádrže benzínu(40l) a plnou LPG(85l), což teda nějakou zátěž tvoří.
To asi nebude toroidní nádrž, co? :-k Já jsem s LPG v příměstském režimu stále okolo 13 litru, desetinky hore dole(ráno vymotat z města, 15km dálnice, zamotat do města, složitě zacouvat do dvora, odpoledne nakoupit, vymotat se a zpátky). Dálky mezi 10-11,5 litru podle poměru silnice/dálnice (tacho 100/140 km/h). Atmo 3.0 V6 24v 166kW 1650kg dle mTP.