Chjo no, neska si pindica zase cvrnkla wolej do sání (skrz odvětrání klikovky, dělá to docela často - řádově raz za 2-3 tis km), spadla do nouzáku, přestala jet a rozsfícená palubka.
Už sem to tu psal (myslím), stačí zastavit, zhasnout, nastartovat a sice palubka sfítí a jede trošinku "hrbolatě", ale jede s normálním výkonem. Fčíl to doma opravím: sundat sání, fšecko pořádně otřít od woleje, klapu sání přestříkat odmašťovačem, smontovat z5, nastartovat a kuntrolka zhasne. Doufám, už sem to takle nacvičoval snad 20x.
Akoráth ňa to séře - při posledním servisu sem do pindice nedal Millers 5w-40 ale schválně Seleniu 2k 10w-40 (ie. přesně podle manuálu Fiat) a asi tři tisíce km to dalo pokoj, sem si už myslel, že sem (skoro) zvítězil... a prd, velebnosti....

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.