od PepaSFI » sob 02 úno 10:09
tak se taky přidám. Panda 4x4 motor 1.2 2005, na tachu cca 120 tis. ale je to koupené 2011 jako ojeté takže kdo ví. Kromě spotřebáku měněné věci poničené špatnýma silnicema a tropením hovadin, tedy silentbloky ramen, přední tlumiče (jeden začal mastit, někdo by to asi neřešil ale já už jezdění se špatným zažil a zas to tolik nestálo), totéž výfuk, tlumič se oloupal, což by tak nevadilo ale byl děravý vlnovec, taky následek terénu. Mimochodem, nekupujte výfuk Polmostrow, dalo to dost práce, je hrozně nepřesně udělaný. Ovšem z předchozího auta mám podobně špatnou zkušenost i s "značkovým" Bosalem. Na jaře se chystám na jedno rameno, rachtá čep, při tom vyměním i špejle stabilizátoru a taky se mastí levá poloosa od těsnění z difu, tak to vezmu při jednom. Což prý je slabé místo i těch dnešních Fiatů.
Jediná závada co mě trochu trápila byla škrtící klapka, je to Euro 4 s elektrickou klapkou a někdy to hodilo chybu a přestalo to přidávat plyn. Jelo to jen na mírně zvýšené otáčky, uprostřed křižovatky fakt trapný. A taky jsem rozštípal nárazník. Otáčel jsem se na poli, zastávka na vyčůrání. Bylo -15 a škrtnul jsem o zmrzlou hroudu. A ještě zlobilo pravé tlumené světlo. Příčinou byl špatný konektor na výstupu z té řídící jednotky spotřebičů co jí říkají bodycomputer, co je pod palubkou. Firma Siemens co tu krabičku udělala a dělá třeba i lokomotivy asi měla pocit že na hlavní světla v autě stačí vývody velikosti špendlíčku. Opraveno vyčištěním a napružením vyhřátého kontaktu.
Jo a řízení mi taky zlobilo. Ale to se obešlo bez opravy, ukázalo se že to dělá špatná baterie. Asi má ten elektroposilovač velké nároky na proud.
Jinak samozřejmě to nemá výkon, na dálnici to těch 130 udrží ale moc nadšené to není. Ale na dovádění na okreskách a hopkání po městě se dá výkon nahradit italským přístupem a to pak dokáže být docela zábava. A co teprv když nasněží. Kdysi někdo napsal že Panda je jak jehně na amfetaminu.