mě by spíš zajímalo, jestli tyhlety šmeliny provádějí na příkaz centrály nebo jsou to kšefty zaměstnanců jednotlivých poboček
protože třeba když jsem tam prodával auto na zimních i se sjetýma letníma v kufru, tak ve smlouvě o těch letních nebyla ani čárka, ačkoliv sem si na ně vybrečel příplatek.
Edit: a pro zapomenutou navigaci v kastlíku spolujezdce jsem se vracel asi 10 kiláků, jsme se tam o ni div nepoprali
Nějak už mi štvou dětské hádky, které se na forum vplížily, tak jsem se rozhodl přispět z jiného soudku. Byl jsem podívat na oldtimery a uvědomil jsem si, jak se Audi podařilo během posledních cca 40 let vklínit mezi BMW a Mercedes. To klobouk dolů za zhodnocení značky. Ještě v 70.letech Audi neznamenalo takřka nic ani ve srovnání s Alfou či Lancií. To jsou naopak příklady opačné, jak se dá znehodnotit značka. Pro zajímavost vkládám fotky jedné z předválečných dvoutaktních audin a tehdejší "trojkové" báwo. Když pominu, že oba exempláře jsou ve vynikajícím technickém stavu, tak byl rozdíl tehdy obrovský.
Naposledy upravil(a) jerry dne stř 12 čer 19:49, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Návštěva srazů oldtimerů je pro mě balzámem na duši. Když vidím, jak bylo oproti dnešku vše děláno poctivě, smekám před našimi předky a trochu se hanbím, kam jsem to dopracovali. Dnes žijeme v době "navoněné bídy" a to nejen u aut, ale u všeho.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry píše:bylo oproti dnešku vše děláno poctivě,Dnes žijeme v době "navoněné bídy" a to nejen u aut, ale u všeho.
To není tak, jak si to idealizuješ. Nelze porovnávat tehdejší top kvalitu s dnešními zmetky. Já děkuji bohu, že jsem se dožil třeba toho, že kontaktní zapalování zmizelo z povrchu zemského a z toho důvodu odmítám mít veterána, který ho obsahuje. Zažil jsem s tím tolik hodin a hodin problémů a práce, že by Tě z toho trefil šlak
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
to video je klasická manipulace hodná TV hovna... falešné koncovky má kde co a tohle provedení aspoň ještě připomíná koncovky, zvuk motoru nahrávali zřejmě někde u mřížky hladiče, 0-100 za 5 s podáváno jako lepší průměr... Na konci už jen chybělo doporučení na koupi Loganu, protože za tu cenu jich koupíš několik.
A teď vážně - kdo už v S6 jel, uzná, že je to sakra dobrý