BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Zajda » stř 09 led 22:10

M.Z. píše:Ještě štěstí, že v těch motorech není kurvítko, jinak by se mohly posrat.

:D
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 880
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvekod Lachende Bestien » stř 09 led 22:14

vonkreuz píše:Stejně mi nejde do hlavy to, že mu tam frkli repas. Jeden známý se podílel na projektu, kdy Škodovka postupně z každého typu motoru konzervuje pár stovek kusů do zásoby ( nakonzervované, zabaleno v hermetickém obalu s odsátým vzduchem). Když se dá koupit první generace 3.0 V6 24v Busso (AR164, Kappa)...
PP by měl zkusit poptat náhradní motor u nějakého německého nebo rakouského autorizáku s důrazem na to, zda to bude novota nebo repas. Bo je možný, že jako ostblok nemáme nárok na funglovky, ale jen repas.



Zajímavé info o těch motorových "konzervách".
Každopádně vysvětlení s tím omezením a obecně nižší kvalitou produktů určených pro "východní" trh zní velmi přijatelně. Když je zcela běžné prodávat např. zdánlivě identické potravinářské produkty s vyšší kvalitou v Tojčlandu a stejnou, ne-li vyšší cenou a nižší kvalitou v Chechlandu, tak u produktů cenově o mnoho řádů vyšších (jako v tomto případě) se tyto "povedené" praktiky vyplatí mnohem více. :ymsick:
Zde to působí tak, že bmw hřeší na benevolenci a velkomyslnost pana majitele aneb není žalobce není soudce.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Mistr volantu
 
Příspěvky: 504
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: BMW Divize

Příspěvekod Zajda » stř 09 led 22:49

Ale záměr přeskočit Fkovou generaci možná nebyl od věci :-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 880
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvekod 911T » čtv 10 led 08:26

Veru mozno by stacilo len navrhnut nejaku kompenzaciu a veci by nabrali spad. Pochybujem ze sa im to chce riesit tymto stylom ked nemaju adekvatny motor ktory by fungoval. Urcite by to nebolo uplne zadarmo, ale povedzme nove auto za vyrobne naklady. Nakoniec to aj tak budu riesit tak ze tam daju pouzity motor zo starsieho auta a to je riesenie ktorym by som sa za tie peniaze citil podvedeny. Uz ten repas je ojeb.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 505
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvekod Kavis » čtv 10 led 08:29

Ono to ale o tech zakonzervovanych motorech taky nejde rict obecne. Holandska firma Vege ma certifikat na repasi motoru, turb a prevodovek pro oe vw group a pry to pouzivaji u zarucnich oprav.
Uživatelský avatar
Kavis
Pan Řidič
 
Příspěvky: 419
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvekod driver » čtv 10 led 12:47

Kavis píše:o tech zakonzervovanych motorech...

Co to je za kec zakonzervované ND? Dneska není kam dávat nová auta, natož nějaké pitomé díly.
Nevěř všemu. Dokonce ani ve značkovém továrnímu muzeu nemají většinou žádné takové nové zakonzervované exponáty a všechno to jsou rezavé paštiky po repasi! S vyjímkou jedinečných prototypů, co nebyly v prodeji...
Kavis píše:Ono to ale o tech zakonzervovanych motorech taky nejde rict obecne.

Lze, záleží jen na stáří a na možnosti volby.
Do 10ti let stáří automobilka musí dle zákona mít k dispozici originální ND.
Tam potom dle vin v katalogu ND objednáš celý motor nebo shortmotor, převodovku komplet nebo jen jeden kartr, záleží, co chceš hradit, respektive, co Ti zafinancuje pojišťovna nebo dovolí proplatit schvalovatel opravy respektive, co s ním vyjednáš po zamítnutí...
Jde jen o to, co vybereš k objednání Motor komplet, shortmotor, repas...
Nad 10 let nemusí mít v ND ani šroubek a tím to končí.
Většinou prodávají ND po 10ti letech dle toho, jaké jsou objemy obchodu a co je rentabilní obchodovat pro ně jako zprostředkovatele originálních ND.

Pak jsou specializované správkárny, kde Ti ze stoleté zhnité karoserie na zakázku sestaví auto v lepším stavu, než bylo nové, ale musíš mít na to velký rozpočet a pokud náhodou k tomu máš dokonalé doklady, tak to od Tebe umí i vykoupit a nemusíš nic investovat jen se toho zbavíš a máš klid.
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1243
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: BMW Divize

Příspěvekod Kavis » čtv 10 led 14:21

Ta prvni reakce predpokladam neni na me. Taky to s temi dily do 10ti let skladem neni tak horke. Kdyz jsem jeste delal v Chevroletu, tak jsme cekali na novy motor na zarucni opravu 3 mesice,rok stare auto, obycejna 1,6 atmo do chevroletu cruze. Museli to stahnout primo z koreje z vyrobni linky.
Uživatelský avatar
Kavis
Pan Řidič
 
Příspěvky: 419
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: BMW Divize

Příspěvekod Vrooom » sob 12 led 16:55

jarka píše:pavproch: co to máš prosím za barvu na těch ultraleggerách? Zvažuju výměnu na miatě a tyhle jsou jediný co jsou lehký a dají se tu normálně koupit :( (radši bych Enkei RPF1, ale ty jsou za nesmysl).

vroom: sakra tohle zimní blbnutí vám závidím, dneska mě do kopce předjela nějaká e36 (asi na vraníkách :) ) a jak si to tam vodil had jeden.


Tady je kousek z blbnuti :-) Bohuzel kvalita dost bidna ...

Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1795
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvekod M.Z. » sob 12 led 18:32

Pěkný
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3242
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvekod jarka » sob 12 led 20:16

Good. Sakra a já si musím vystačit s brzděním levou a ručkou, zas na druhou stranu aspoň mi to nezrezne :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2186
Registrován: stř 16 úno 10:46

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků