od driver » pon 08 črc 11:32
Elektromobil není plnohodnotná individuální přeprava, ale spíš přemisťovadlo okolo komína a dlouho se na tom nic nezmění, takže jezdit s tím na Jadran je nelogické, nabíjet když spím mi je jedno ale trávit dovolenou nabíjením je úlet...
Samovybíjení je větší u klasických startovacích 12V aku v běžných vozech a menší u elektromobilů, kde jsou zcela jiné aku ale věřím tomu, že v návodu bude uvedeno, že vybitá aku škodí životnosti a že při delším stání to máš napojit do sítě na udržovací režim nabíjení, takže nechat někde elektromobil mimo garáž dlouho stát je celkem recept na zničení aku. Otázkou je asi jen ta doba, ale princip by takový měl být.
Třeba u elektrovysavače (aku robot) je v návodu uvedeno, že má vždy, když nevysává, stát na dokovací stanici. Všichni to ví. Sám si přepíná režim nabíjení a pak režim udržovací. Když jedeš 4x za rok na dovču po 14dnech tak jsem oddělal dva vysavače najednou. Klasicky před odjezdem si řekneš, přece k vůli vysavače nevyhoříš a odpojíš a hned po dovolené klesla kapacita a při čtvrtém odpojení už byla nepoužitelná, jen pár minut a malý výkon...
Naposledy upravil
driver dne pon 08 črc 11:43, celkově upraveno 1
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)