dovolím si reálné výsledky s Teslou Model S 85D. Výrobce tvrdí že se tím dá ujet 475km, reálně s novým úspornou iízdou ujedete 390 v ideálních podmínkách. pokud bude pod 0 klesne dojezd na cca 220km, Při -15C jste pod 200km, Ovšem pokud parkujete před domem auto plně nabijete a on promrzna na těch -15C a vy se sním pak dostanete do městského provozu typu Praha ve špičce neujedete ani 150km a to nesmíte topit na více než 20C což reálně znamená jen 18 a rádio nesmíte mít moc nahlas.
Po třech letech to v zemi kde je v zimě zima o 20% méně,
Apropo nabjení v -15C to je zážitek máte na výběr bud si při nabíjení budete ničit baterku nebo jí musíte nejdříve zahřát to jednak žere čas a hlavně je to ten správný ekologický masochizmus
Berte v potaz že drtivá většina elektroaut má mnohem horší provozní vlastnosti a tenhleten "hajlajt" kolik stojí...
Honza42 píše:Sjednotit silnice i dálnice na 80km/h. Kamiony tak nebudou nikoho zdržovat, Emobily budou OK a celkově se sníží množství potřebné energie. Země bude ušetřena hrozné smrti z CO2.
Sleduju s obavami tohletoHonza42 píše:…
Frantíci již vykročili, Němci váhají, ale......
…
Honza42 píše:Sjednotit silnice i dálnice na 80km/h. Kamiony tak nebudou nikoho zdržovat
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků