Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
- sváteční řidič
 - Autoškolák
 - Příspěvky: 51
 - Registrován: pát 19 říj 21:10
 
Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Zdravím, v blízké době budu mít k dispozici nový vůz s velkým (4,8L) benzinovým atmosferickým motorem a automatickou osmistupňovou převodovkou.
Doposavaď jsem zajížděl auta s malýma motorama (do 2L) a manuální převodovkou, a proto Vás žádám o radu, jak se ze začátku chovat k novému autu s velkým motorem?
			
			
									
									
						Doposavaď jsem zajížděl auta s malýma motorama (do 2L) a manuální převodovkou, a proto Vás žádám o radu, jak se ze začátku chovat k novému autu s velkým motorem?
- řidičBOB
 - Antiradar FAN
 - Příspěvky: 28760
 - Registrován: stř 16 úno 20:26
 - Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Základem je - moc to neprožívat a jezdit s tím úplně normálně.
			
			
									
									250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
no vida, dneska se jeste vyrabi auta 
 Tohle zni dobre 
			
			
									
									
						Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jezdit, automat si to ošéfuje. A levou nohu skrčit pod sedadlo 
 A motor 4,8 litru není velký, je normální.
			
			
									
									Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
						Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jediné, co mě napadá, tak prvních ca. 1.500-2.000 km:
- nedávat na automatu program Sport (jestli tam teda něco takového je)
- pokud možno se vyvarovat kickdownu
- pokud možno nedávat prudce plný plyn v nízkých otáčkách, raději přidávat plynule a postupně
A po těch ca. 2.000 km naopak začít to výše zmíněné dělat, aby motor "nezlenivěl". Samozřejmě pouze ve chvíli, kdy bude voda i olej zahřáté na provozní teplotu.
			
			
									
									- nedávat na automatu program Sport (jestli tam teda něco takového je)
- pokud možno se vyvarovat kickdownu
- pokud možno nedávat prudce plný plyn v nízkých otáčkách, raději přidávat plynule a postupně
A po těch ca. 2.000 km naopak začít to výše zmíněné dělat, aby motor "nezlenivěl". Samozřejmě pouze ve chvíli, kdy bude voda i olej zahřáté na provozní teplotu.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
						Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Jak zajíždět? Úplně normálně, od pumpy k pumpě.
			
			
									
									
						Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Hele tohle je trochu jiná třída, když něco takového udělá bude na stromě. Jezdit, neřešit.beaumont píše:Jediné, co mě napadá, tak prvních ca. 1.500-2.000 km:
- nedávat na automatu program Sport (jestli tam teda něco takového je)
- pokud možno se vyvarovat kickdownu
- pokud možno nedávat prudce plný plyn v nízkých otáčkách, raději přidávat plynule a postupně
A po těch ca. 2.000 km naopak začít to výše zmíněné dělat, aby motor "nezlenivěl". Samozřejmě pouze ve chvíli, kdy bude voda i olej zahřáté na provozní teplotu.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
						Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
			
			
									
									objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						- sváteční řidič
 - Autoškolák
 - Příspěvky: 51
 - Registrován: pát 19 říj 21:10
 
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
pavproch píše:co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....
Napovím. Nové auto má rovných 400 koní. Věřím, že někteří z vás určitě tuší, co to je za auto a doufám, že mě nebudou proklínat za můj výběr.
Re: Jak optimálně zajet velký atmosferický motor?
Co Cayenne?pavproch píše:co to může být žač, to "nové" auto?
objem 4.8l, mně nenapadá nic jiného než V8 4.8l Vortec LR4 Small block - enemže to dávají enem amerických trucků se 4 nebo 5 nebo 6st AUT ....