Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod ctrl_j » sob 11 kvě 16:22

Fakt?

My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2625
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod Stepan » sob 11 kvě 16:30

Nevím, na videu dole skončí na těch zmiňovaných +-210, ale to je stará generace.
Nicméně vytáhnout video upravenýho auta mi nepřijde úplně fér ;)

2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3008
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod ctrl_j » sob 11 kvě 21:44

No ona ta uprava zasadne zmenila hmotnost, aerodynamiku a vyskovy profil? - Asi moc ne.
G63, new gen, stock, driver´s package (Vmax240)

My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2625
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod Stepan » ned 12 kvě 10:23

Stará generace, 130mph, nějakých 210kmh?
https://www.media.mbusa.com/releases/20 ... ifications
Nová generace, 137mph, 220kmh? nebo 149mph za příplatek, to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude.
https://media.mbusa.com/releases/releas ... ifications.

Navíc když se podívám na nějakou další přemotorovanou krabici a jenom na základě videa porovnám, jak se ta X5 nad 200km/h ani nehne, zatímco na tom tvém videu to vypadá, že se Gčko každou chvíli rozpadne a vyžaduje relativně velké korekce volantem, otázka, jak moc by BOBovi Gčko vlastně sedlo, když furt lítá po dálnicích tam a zpátky, mi přijde pořád relevantní.

2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3008
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod ctrl_j » ned 12 kvě 11:22

Stepan píše:… to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude …

Ano, ma. To auto s tim vykonem proste asi vic nejede.
Max. vykon je v 6000 rpm, omezovac to pusti do 7000 rpm. Neco promeruje tacho, tak mozna to ma Vmax gps 243 kmh, no tak to „omezili“ na kulatych 240.
Přílohy
rpm.jpg
6800 rpm @ 425 kW
My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2625
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod _sulcik_ » ned 12 kvě 11:36

Však to tam píšou 240 kmh s drivers package, bez balíčku 220 kmh. Stará generace 210 jak psal štěpán. Ale tak rychle bych s tím po dálnici předjíždět kamiony při bočním větru nechtěl, ještě se mám docela rád :D
koukám že na novej model už dali nezávislý zavěšení předních kol, to je hádám důvod zvýšení maximálky, protože stará verze měla ještě panhardskou tyč vepředu, takže náprava vybočovala. Ono i ty úpravy na karoserii mají určitě vliv na stabilitu, protože většina exteriérových dílů je přepacovaná.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 196
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod Stepan » čtv 16 kvě 12:36

řidičBOB píše:To jsem neřekl. Jenom to, že to začli za synáčka řešit hned. První tlf tatínek a druhý 155 ;-)


nevim jak u tebe, ale u mě je ohledně tohodle podezřele ticho. Jakože, fakt ticho. A to je mi mimořádně podivné. Pantáta asi nebude žádná malá ryba...
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3008
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod řidičBOB » čtv 16 kvě 13:54

No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20320
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod řidičBOB » čtv 16 kvě 13:55

Stepan: zeptám se na to...v tom kraji jisté kontakty mám :D
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20320
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod vonkreuz » sob 18 kvě 09:12

Opět se někdo cítil být nad fyzikálními zákony.
Pražští policisté pronásledovali motorkáře, na Václavském náměstí se převrátili na střechu

A autor a editor článku měli asi taky těžkou noc.
Přílohy
tezka noc pro policajti a redaktori.jpg
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
 
Příspěvky: 1062
Registrován: stř 08 srp 22:02

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků