
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28566
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
já vím - TD řekne, že to přece nevadí, že obědvá za volantem. A jelikož rád stoluje pořádně, tak hezky talíř, příbor a bílý ubrus.
No šak pohoda - kdyby zastavil, přijede pozdě domů nebo na vykládku. Chápeme všichni. Nikoho neohrozil a ruce k řízení vlastně nepotřebuje.
No šak pohoda - kdyby zastavil, přijede pozdě domů nebo na vykládku. Chápeme všichni. Nikoho neohrozil a ruce k řízení vlastně nepotřebuje.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Podobný expert včera odpoledne zastavil D5 u Chrášťan.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28566
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jo, jel jsem kolem. Mám to na kameře - střihnu to odpo.
Vtipné tam bylo, jak kolonou jela PČR a tam, kde už projela, ani jeden kamion vlevo a tam, kde neprojela, kamčáci vesele v levém.
Vtipné tam bylo, jak kolonou jela PČR a tam, kde už projela, ani jeden kamion vlevo a tam, kde neprojela, kamčáci vesele v levém.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3036
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já nejím za volantem ani jogurt, protože vždycky v tu chvíli to auto skočí
Jenže tohle je trochu to, co říkám o bezpečnostních přestávkách - ta určuje, kdy má řidič hlad. A když zastaví na jídlo ted a udělá pauzu, už mu to třeba nevychází aby dojel.
Kolikrát bych si rád dal pauzu a dal si kafe - ale nemůžu, protože bych prostě nedojel.
Takže člověk jede hladovej, zadržuje sraní, unavenej a otrávenej nebo spěchá... To nevadí, hlavně že na kartě je vše, jak má být
Jenže tohle je trochu to, co říkám o bezpečnostních přestávkách - ta určuje, kdy má řidič hlad. A když zastaví na jídlo ted a udělá pauzu, už mu to třeba nevychází aby dojel.
Kolikrát bych si rád dal pauzu a dal si kafe - ale nemůžu, protože bych prostě nedojel.
Takže člověk jede hladovej, zadržuje sraní, unavenej a otrávenej nebo spěchá... To nevadí, hlavně že na kartě je vše, jak má být

Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne čtv 21 srp 08:52, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28566
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tohle je vcelku hloupý argument u na tebe.
Nezlob se, ale pokud si někdo, kdo se tím živí a nedělá to 2 dny, není schopen naplánovat jídlo, tak by neměl mít občanku.
Kámoš, který šel z operace na operaci, měl snad svačit nad operovaným pacientem?
Tvl, přemýšlíš někdy nad tím, co produkuješ?
Nezlob se, ale pokud si někdo, kdo se tím živí a nedělá to 2 dny, není schopen naplánovat jídlo, tak by neměl mít občanku.
Kámoš, který šel z operace na operaci, měl snad svačit nad operovaným pacientem?
Tvl, přemýšlíš někdy nad tím, co produkuješ?
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3036
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Co chceš plánovat?
Prostě výkon je 13h. Když samotná trasa + pauzy zaberou třeba 12,5h, máš půl hodiny rezervu na kolonu. To třeba prosereš hned na začátku v koloně a prostě nemáš prostor na zastavení a dát si pauzu navíc dle vlastního uvážení
Třeba u mě to bývá tak, že musím bejt zaparkovanej třeba do 19h. V 17:00 vyrážím z Plzně - mám čas na kafe a dát si voraz? Nemám.
Prostě výkon je 13h. Když samotná trasa + pauzy zaberou třeba 12,5h, máš půl hodiny rezervu na kolonu. To třeba prosereš hned na začátku v koloně a prostě nemáš prostor na zastavení a dát si pauzu navíc dle vlastního uvážení
Třeba u mě to bývá tak, že musím bejt zaparkovanej třeba do 19h. V 17:00 vyrážím z Plzně - mám čas na kafe a dát si voraz? Nemám.
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To je ale krásná ukázka toho, jak využíváš AETR na 110%.
Denní doba jízdy je max 9 hodin. Pokud je to potřeba, můžeš 2x týdně o hodinu protáhnout).
45 min. přestávku si dle potřeby můžeš rozdělit na 2 nebo i více přestávek, když potřebuješ.
Denní doba odpočinku je 11 hodin (odsud předpokládám že vyvozuješ "prostě výkon je 13h"). Toto ale jde 3x týdně rozdělit a mít odpočinek jen 9 h. --> Můžeš jet až 15 hodin.
AETR není problém. Problém je, že se standardně počítá s využíváním všech prodloužení, navýšení, benevolencí... Pak už Ti volnost nezbývá.
Denní doba jízdy je max 9 hodin. Pokud je to potřeba, můžeš 2x týdně o hodinu protáhnout).
45 min. přestávku si dle potřeby můžeš rozdělit na 2 nebo i více přestávek, když potřebuješ.
Denní doba odpočinku je 11 hodin (odsud předpokládám že vyvozuješ "prostě výkon je 13h"). Toto ale jde 3x týdně rozdělit a mít odpočinek jen 9 h. --> Můžeš jet až 15 hodin.
AETR není problém. Problém je, že se standardně počítá s využíváním všech prodloužení, navýšení, benevolencí... Pak už Ti volnost nezbývá.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3036
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No počkej, já 15h výkony nepočítám. Nerad je používám, protože pak je budu fakt potřebovat a nebudu mít.
A kvůli výkonu 13:15 si ubrat možnost 15h, mi přijde prostě zbytečný. Ale klidně můžeš brát, že jsem ráno vyrážel 4:00, tj. není kam prodlužovat
A nebo to vezmi obráceně - druhý den ráno musím v 6:00 vyrazit a v 6:15 by to bylo už pozdě...
A kvůli výkonu 13:15 si ubrat možnost 15h, mi přijde prostě zbytečný. Ale klidně můžeš brát, že jsem ráno vyrážel 4:00, tj. není kam prodlužovat

A nebo to vezmi obráceně - druhý den ráno musím v 6:00 vyrazit a v 6:15 by to bylo už pozdě...
Chápeš to?