Jo jako rodinej hatch pro trosku sportovni rodinky to je fajn auto. Ale QV, ze by byl nejakej hot hatch. No...
Uprimne po zazitcich s GTA, mi prijde i OPC nuda. I kdyz je mnohem rychlejsi a lepsi ve vsech! meritelnych! parametrech tak si clovek stim ani zdaleka neuzije tolik zabavy jako stimhle pod kapotou....
To je pro me vrchol toho co alfa dokazala od doby spojeni s fiatem (pokud nebudu pocitat 8C, 4C)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Busso byl poctivej motor, kterej člověk ocení až po jeho smrti, když srovná s jinými (zejména nástupci).
Ale turbo ničím nenahradíš. Osobně se divím, proč turboéra přišla s 20letým zpožděním...
Marty teď 147 GTA (s 330 brzdama) prodává a vrací se pokorně ke starýmu Lanciáckýmu 16v TB z přelomu 80. a 90. let.
Kdyby někdo chtěl šedou 147 GTA - cena kolem 180 a je tam všechno udělaný (rozvody, přední náprava).
Večer se ti už konečně mrknu na ty díly. Italové v pondělí konečně otevřeli...
Integrale: Díky. No jo, já zapomněl - srpen v Itálii...
147 GTA bohužel ne. Kdyby to byla 156 GTA, tak bych byl docela nalomený. Nicméně pořád je k mání ta GT s motorem 3.7 po šéfovi Fiatu ČR, což je super svezení. Navíc je za rozumnou cenu, jen mě na ní se*e ten snížený podvozek a kola: http://www.tipcars.com/alfa_romeo-gt/32 ... 43249.html
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Nic, ale teď by se mi do "flotily" hodilo čtyřdvéřové a reálně alespoň třímístné (3 dospělí) auto. Naopak dvoumístných dvoudveřáků mám dost a rozdíl ve svezení 147 GTA vs. moje GTV není zas takový, aby mě přiměl k výměně.
Kromě toho se mi 156 líbí ještě o trochu víc než 147.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Ta martyho GTA je krasna, za ty penize super kup. Potom jeste sedivak prodava v podstate uplne novou 156GTA.
Jinak co se tyce turba- jeden rad holky, jiny vdolky
Taky bych dal urcite prednost delte pred GTA, ale tim to asi hasne. V delte funguje stylem max. power. V dnesnich autech funguje stylem co nejlepe na papire.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Nejdříve každý článek začíná o protahování uvedené do prodeje (auto je představené pul roku). Kdy si asi neuvedomuje, ze 4c je kompletni rucni vyroba a neni tak narocna jako strikasni i30 v nosovicich.
A pote na cenu 1.3mega prohodi poznamku otom, ze alfe chybi sebevedomi
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Pokud je ten turbomotor dobře mechanicky postavenej, tak je fuk, jestli je vychytanej na papírový hodoty. Stačí vyměnit turbo, motormanagement a výfuk, a je taky naladěnej na max power. 1.4 T-Jet i 1750 TBi ten požadavek splňují, obě verze omezuje právě nejvíc to turbo. A jsou k mání i kompletní kity typu plug&play, který jsou odladěný a bezproblémový.
Na 4c je největší průser ta převodovka. Ne proto, že je to robotika (bude záležet na softu, jak bude fungovat), ale proto, že zatím nevím o nikom, kdo by byl schopen TCT rozkódovat, takže to auto v principu zatím nebude laditelný (tzn. to, co jsem uvedl výše vlastně u 4C, stejnějako u Giulietty TCT bohužel zatím neplatí). Doufejme, že dřív či později unikne z Magneti-Marelli klíč pro rozkódování a bude se moct ladit.