předváděcí ///M2 by měla být tež, až bude venku (snad únorec 2016)... už sem na čele seznamu zájemců o jízdu...

a pražský CarTec brzo bude i dealerstvím RR (a tím nemyslím range rover)
Tohle má třeba Ferrari u Cali a 488. Pro každý převodový stupeň jiný nášup výkonu/toč. momentu co si tak pamatuju. Očividně to jde, ale drtivá většina automobilek to narve všechno do středního pásma. Taková N55B30 je za 6.5k rpm pěkná nuda.jarka píše:Teda já si myslím, že by i ta gradace měla jít u turbo-motorů naladit. Jen je prostě třeba nechtít všechno, ale zvolit si priority. Aby tam byla gradace, tak halt musí být průběh krouťáku buď jak stolová hora, nebo ještě lepé stolová hora s vrchní plošinou trochu do kopce. Stačí od motoru nechtít Mmax už od volnoběhu a vzdát se výkonu v nízkých otáčkách a charakter tu hned bude. V běžným provozu pří jízdě na nákup by to sice bylo pomalejší (což si myslím, že třeba u takový M3 je úplně fuk - i tak by byla hodně rychlá) a s narustajícíma otáčkama by to pak mohlo být hodně správně.
Já jsem takhle jel pro známého vybírat mezi naloženou dvouletou 535d E60 s DD a roční vcelku základní 530d F10 a byl to teda neskutečnej rozdíl. E60 je ještě bavorák, všechno co se děje na silnici, tak nějak upřímně předá k řidiči, zato F10 je rozhoupanej parník a rozdíl mezi nastavením Comfort a Sport+ byl asi tak jako přifouknout nebo ubrat 0.3 ATM v gumách. Jediný, co se mi líbilo víc na F10 byl interiér a osmikvaltovej automat, jinak katastrofa, není to jízdně bavorák, spíš Audi s pohonem na zadek.pavproch píše:Dostal sem z CarTecu pučenou (z donucení) 525xdA f10 - skoro nová, ODO 12tis km. Ježyšykryste, to je (řidičsky) katastrofa.... naprosto němé řízení, houpe se to, nedrží to směr, letargie ve všech ohledech.... a to sem to hned po startu přepnul do sport režimu.... hlavně že to má barevný sportovní displej.... vývojářům z mnichova nasrat!, pardoń, nazdar!
EDIT: to už aji ten leguán je vedle teho továrna na zábavu....
S tím asi nic neuděláš vznikající patina má taky něco do sebe.Taky mi vadí,když se po čase oblejská volant,párkrát jsem to řešil koupením nového věnce,ale leze to do penězBeny9700 píše:Šediny si nebarvím, radši ve svém věku vypadám jako šedý vlk.pavproch píše:dobarvovat jedině v případě, že si barvíš aji šediny na hlavě...![]()
Spíš jde o to, že díky skládání střechy tam mám drobná vyleštěná místa, zbytek střechy je matný.
Protože jsem akurátný, ptám se, zda neznáte fígl, jak ty leskliny odstranit.
Střecha je perfekní, nevybledlá a impregnovaná.