i jeden stačí, když je to něčí blbostí.
v medicíně to bohužel funguje na statistické pravděpodobnosti. I ten nejlepší chirurg apod. má jisté procetno komplikací, které nejsou dané jeho nešikovností apod., ale tím, že organismus si dělá, co chce, ať se nám to líbí nebo ne. a rozdíl mezi špatným a nejlepším je třeba 3% vs 8% komplikací, i ten nejlepší na nejlepším pracovišti jisté % komplikací má
Jinak dítě mého kamaráda (23 let) na křižovatce u Anděla stejným způsobem tihle kkti sešrotovali taky - auto totálka. Jel na zelenou rychlostí dle vyšetřování +- 40 km/hod. A největší prča byla, že přijel velitel a dvě hodiny ho masíroval a zastrašoval, aby to vzal na sebe, protože to bude vyšetřovat on a bude velmi hodný, zatímco když to nechá standardně, tak to pro něj dopadne špatně. Naštěstí se nenachal a výsledek nepřekvapivě chyba pouze a jen kktů PČR, btw kteří tak strašně spěchali, jak se následně dozvěděl, k hlášení "divného chlápka, co stojí u školy".
Dle sdělení tohoto kamaráda - ty to budeš určitě vědět lépe - mají kkti interní předpis, že do křižovatky na červenou mohou vjet jen určitou rychlostí a vždy se přesvědčit, že dostanou přednost, volně citováno.
Nenazýval bych je paušálně kokoty. Často jsou první i u zásahů, které suplují ZZS. Prostě se jen snaží tam být co nejdříve. No a tady do toho vstupuje fakt, že i oni mají mezi sebou slabší kusy.
Když do toho zapojíme statistiku, tak na množství zásahů, je to % nehod zanedbatelné. To víc lidi zabíjí za měsíc obyčejní řidiči, než policisté na VRZ za x let.
Ne, neexistuje. Každý průjezd je jiný. I zásah. Většinou jsou kluci příčetní a na krev se jede v případě ohrožení života dítěte. To i pohodáři jedou agresivněji. V zásadě ale plsti zákon a ten jde proti nim - vlastně proti všem na VRZ, co vlítnou do křižovatky a dojde k DN. To už fakt musí být okolnosti, aby to neodstřel řidič s VRZ.
Je to fakt složité a proto říkám, že pro lidi, co nikdy nejeli na zásah (ať už hasiči, PČR, ZZS), je těžce představitelné, jak na místo dojet a dojet včas.
Třeba já bych dneska s VRZ jezdit fakt nechtěl.
řidičBOB píše: ↑včera, 17:33
Že ty ho nevidíš ale nutně neznamená, že neexistuje.
Žádal jsi tamní úřad o vysvětlení s odůvodněním nebo si vystačíme s tím, že ty ten důvod nevidíš?!
Jj, zaminkou je ochrana chodcu.
Duvodem je, ze jim zustala technika z reko D1 a na Bedrichove, kdyz jedes z ty krizovatky u Macy / Krono kolem fotbalovyho hriste ke Kaufu, kde byla druha varianta umisteni, by vybraly hovno.
U tunelu to jde pochopit jenom ve 3 odpoledne, kdyz se auta co za tunelem jedou doprava na Pejr k Aventinu, na tu hlavni nemuzou dostat. A vice versa, blbe se tam najizdu, ten pripojovak je kratkej, je z nej blbe videt a najet “od ONO” do tunelu je obcas docela zazitek. Casto se zastavuje. A kdyby tam bylo 90, bylo by to asi horsi.