BMW Divize
Re: BMW Divize
Zas jedno z posledních trojkových BMW s atmosférickým R6 bude slušná relikvie tak jako tak
I kdyby se s tim nedalo jezdit, v garazi Vas to muze tesit 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Bingo!
Popravdě řečeno, budoucí nemožnost pořízení atmoR6 byla jedním z hlavních argumentů proč jsem neotálel s objednávkou...
Jenom ale, aby se "relikvie" nestaly přemětem ještě většího "sběratelského" zájmu než už dnes jsou...
Popravdě řečeno, budoucí nemožnost pořízení atmoR6 byla jedním z hlavních argumentů proč jsem neotálel s objednávkou...
Jenom ale, aby se "relikvie" nestaly přemětem ještě většího "sběratelského" zájmu než už dnes jsou...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Tak to by pro Vas spatne nebylo, ne? To by zvysilo prodejni cenu
Cim horsi nova generace, tim vice cenena bude ta stara...
Ja E90 moc neadoruji, vubec ale nepochybuji o tom, ze vedle F30 to bude excelentni auto. Proto jsem si ji take poridil - ze bude (jeste) hur...
Ja E90 moc neadoruji, vubec ale nepochybuji o tom, ze vedle F30 to bude excelentni auto. Proto jsem si ji take poridil - ze bude (jeste) hur...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
já jsem tím "sběratelstvím" myslel jako že ráno nenajdete auto tam kde jste ho večer zaparkoval....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Muze se stat, ale k takove rarite ma E90 s atmosferickym R6 jeste daleko 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Nevím, jestli se smát nebo brečet, ale vypadá to líp než skutečná X1. Ta maska teda nic moc, ale jinak je předek dobrý, nevypadá to jak po haváriipjanda píše:Kdyby mel nekdo zajem o opravdu levnou X1...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bri ... hodne-ciny
Re: BMW Divize
Viděl jsem to samé a Tvůj názor rozhodně nesdílímPajjoun píše:Já to dneska viděl v hnědý/zlatý, Mpacketu a na velkejch kolech a vůbec to nebylo zlý. Dokonce sem si řikal, že se mi to snad i líbí. Chvilku potom sem viděl bílou holotu a to mě teda vyléčilo.![]()
Myslíte to 2.0FSI, které trh vůbec nepřijal? To FSI, které se neprodávalo? To FSI, které se dnes prodává levněji než historická 1.6MPi?pjanda píše:ExFun: Zadny konkurencni boj bych v tom nevidel, turbomotor neni "zakaznicke reseni", zadna vyznamna poptavka po turbomotrech zde nebyla a neni. Spustily ji trzni regulace (hlavne chystane), ktere cili na emise CO2, ktere jsou jen obrazem spotreby. A spotrebu udavaji normy, ktere sleduji spotrebu motoru hlavne pri velmi nizke zatezi. Tam maji turba lepsi vysledky, proto k nim take automobilky prechazeji. Stalo by se to tedy tak ci onak, at uz by s tim zacal kdokoli.
Dukazem budiz mj. zmena pristupu VW, ktery udelal 1,8T misto 2,0 v dobe, kdy to regulace nevyzadovaly, pozdeji se ale s ohledem na problematicnost tohoto reseni vratil k atmosfere (2,0 FSI). Pote prisly ke slovu regulace a jsme zpatky u turba...
Z jeho nástupce, 1.8TSi, uchcává celá evropa. To se v případě 2.0FSi nedělo a ten motor byl přijat až osazením turba (2.0TFSI/TSi).
Takže já bych si tvrzením "turbomotor neni "zakaznicke reseni"" nebyl vůbec jistý. viz oblíbenost TDi motorů i mezi lidmi, kterým se nemůže ani teoreticky vyplatit...
S Tebou se o autech budeme bavit, až si zase koupíš normální auto. Nejvíce se mu blížila ORS, kterou jsi podědil a pak raději rozbilvasco píše:Arnie, Deli, Honda: X1 28i je úplně v pohodě...![]()
![]()
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: BMW Divize
ano, je třeba se podívat pravdě do očíHondaMan píše:S Tebou se o autech budeme bavit, až si zase koupíš normální auto. Nejvíce se mu blížila ORS, kterou jsi podědil a pak raději rozbilvasco píše:Arnie, Deli, Honda: X1 28i je úplně v pohodě...![]()
![]()
Jinak 2.0 FSI, je fakt, že BFU má turbo rád, protože se nemusí tolik řadit, tahá to vocpoda (i benzín)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
A ještě k té X1, taky občas potkávam bílé na malejch kolech a je to něco naprosto zoufalýho

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Prekrucujete. Mluvil jsem o prechodu z 1,8T na 2,0 FSI, ke kteremu by jiste nedoslo tehdy, pokud by 1,8T bylo optimalni reseni at uz z hlediska uzivatelskeho, tak z hlediska spolehlivosti, trvanlivosti atp.HondaMan píše:Myslíte to 2.0FSI, které trh vůbec nepřijal? To FSI, které se neprodávalo? To FSI, které se dnes prodává levněji než historická 1.6MPi?
Z jeho nástupce, 1.8TSi, uchcává celá evropa. To se v případě 2.0FSi nedělo a ten motor byl přijat až osazením turba (2.0TFSI/TSi).
Takže já bych si tvrzením "turbomotor neni "zakaznicke reseni"" nebyl vůbec jistý. viz oblíbenost TDi motorů i mezi lidmi, kterým se nemůže ani teoreticky vyplatit...
Ze se 2,0 FSI nepovedl nebo spise netrefil do vkusu zakazniku je uz uplne jiny pribeh, tim nezavrhujte atmosfericke motory jako takove. Resili jsme jen to, ze jeste pred par lety VW prirozene, rozhodne ne na bazi regulaci tihl k atmosferickym motorum a turba prakticky zlikvidoval. To, ze o par let pozdeji udelal opak, jiz bylo dano tim, proc to dnes delaji i vsichni ostatni - regulacemi.
Diesely sem neplette, to s tim vubec nesouvisi, udelat smysluplny atmosfericky diesel neni mozne, tam je turbo jedine reseni. Bavime se o turbobenzinech a co vedlo k tomu, ze pred par lety je nedelal nikdo a dnes skoro vsichni. Rikam regulace a ten priklad slouzil k tomu, ze kdyz takove regulace jako dnes neexistovaly (resp. se nerysovaly, ony neexistuji ani dnes), nabidka prirozene tihla opacnym smerem. Nic vice v tom nehledejte, nic vice v tom neni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n