Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
bohuzel, obraz ne nas, ale lidi vseobecne. kvalita obsahu dnes o navstevnosti nerozhoduje, jen titulek a prvni veta perexu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
https://www.autoforum.cz/bleskovky/23-l ... is-nelisi/
přijde vám tenhle článek opravdu normální? Vážně může někdo toto napsat a říct si: "Jo, dneska jsem odvedl dobrou práci."?
28 km/h v maximálce je docela dost, nehledě na to, že stačí pohledat na internetu a nová corsa 130k udělá 200 km/h, takže rozdíl je ještě větší. To pisatel chyběl na základní škole, když se probíralo, že odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti? A to se ani nebavím o tom,že porovnávat auta podle max. rychlosti je záležitost prvního stupně základní školy, protože záleží dost na zpřevodování...
Stačí se podívat na zrychlení obou aut, kde je rozdíl dvojnásobný... Ještě dodám, pokud to pisatel neví, že Výkon je fyzikální jednotka a ty se s časem nemění jsou stejné jako před 30 lety. Tedy před 40 lety to bylo trochu jinak, to byl totiž výkon dělnické třídy a tak byl dvojnásobný, protože kapatalističtí fyzikové čekali na každé naše zaváhání...
Vážně ostuda vydat takový paskvil, hlavně že to má chytlavý nadpis
přijde vám tenhle článek opravdu normální? Vážně může někdo toto napsat a říct si: "Jo, dneska jsem odvedl dobrou práci."?
28 km/h v maximálce je docela dost, nehledě na to, že stačí pohledat na internetu a nová corsa 130k udělá 200 km/h, takže rozdíl je ještě větší. To pisatel chyběl na základní škole, když se probíralo, že odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti? A to se ani nebavím o tom,že porovnávat auta podle max. rychlosti je záležitost prvního stupně základní školy, protože záleží dost na zpřevodování...
Stačí se podívat na zrychlení obou aut, kde je rozdíl dvojnásobný... Ještě dodám, pokud to pisatel neví, že Výkon je fyzikální jednotka a ty se s časem nemění jsou stejné jako před 30 lety. Tedy před 40 lety to bylo trochu jinak, to byl totiž výkon dělnické třídy a tak byl dvojnásobný, protože kapatalističtí fyzikové čekali na každé naše zaváhání...
Vážně ostuda vydat takový paskvil, hlavně že to má chytlavý nadpis
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Měl bych dotaz k tomuhle článku:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... tu-zadrel/
Jak nadpis, tak celý úvod se nese v duchu, že auto v testu propadlo kvůli tomu, že má litrový tříválec, který se ukázal být značně nespolehlivý. Když následně dojde na problémy, jsou zmíněny následující:
- uvolněné sedadlo
- rachotící řízení
- vadný termostat
- vadné uchycení olejové pumpy
Marně ve výčtu hledám něco, co by se dalo klasifikovat jako závada motoru, případně něco, co by mělo příčinnou souvislost s tím, že se jedná o "vyhoněný" litrový tříválec, který má být údajně hodně namáhaný, čímž se úvod článku obšírně zaobírá. Mohu požádat o vysvětlení tohoto rozporu?
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... tu-zadrel/
Jak nadpis, tak celý úvod se nese v duchu, že auto v testu propadlo kvůli tomu, že má litrový tříválec, který se ukázal být značně nespolehlivý. Když následně dojde na problémy, jsou zmíněny následující:
- uvolněné sedadlo
- rachotící řízení
- vadný termostat
- vadné uchycení olejové pumpy
Marně ve výčtu hledám něco, co by se dalo klasifikovat jako závada motoru, případně něco, co by mělo příčinnou souvislost s tím, že se jedná o "vyhoněný" litrový tříválec, který má být údajně hodně namáhaný, čímž se úvod článku obšírně zaobírá. Mohu požádat o vysvětlení tohoto rozporu?
Rychlost zabíjí!
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 28 bře 14:52
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
TOHLE ti nestačilo?
Během demontáže pohonné jednotky bylo zjištěno, že selhal šroub, který sloužil k uchycení olejové pumpy. Následně díky tomu došlo na destrukci jejího ozubeného řetězu, jehož kousky se dostaly do jednotky, a zkolabovalo tak mazání. Výsledkem je zadřený a tedy kompletně zničený motor.
Během demontáže pohonné jednotky bylo zjištěno, že selhal šroub, který sloužil k uchycení olejové pumpy. Následně díky tomu došlo na destrukci jejího ozubeného řetězu, jehož kousky se dostaly do jednotky, a zkolabovalo tak mazání. Výsledkem je zadřený a tedy kompletně zničený motor.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu. Prostě již klasický místní odpadní clickbait na stejně odpadní stránce, kterou drží nad vodou jen velká členská základna tohoto fóra. Škoda, kdysi to bývala moje nejoblíbenější česká stránka s auty.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Přesně tak._sulcik_ píše:Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu.
Rychlost zabíjí!
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Jedna Petra povídala:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... a-zadarmo/
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru (sic!):
Změny parametrů motoru SKYACTIV-X IPM1 bylo dosaženo další optimalizací spalovacího procesu, a to nejenom aktualizací řídícího software hnacího agregátu, ale také použitím nových odlišných dílů a komponentů, mimo jiné i pístů s dopadem na kompresní poměr.
Uvedené změny se odráží rovněž v homologaci a schválení těchto vozů IPM1 – jejich údaje v CoC a registračních dokumentech jsou jiné a odpovídají novému provedení.
Komplexní zpětná změna výkonových parametrů pro dosažení výkonu přicházející verze IPM1 u již provozovaných motorů SKYACTIVE-X vozů Mazda3 a Mazda CX-30 tedy z výše uvedených důvodů není možná a není ani plánována výrobcem.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... a-zadarmo/
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru (sic!):
Změny parametrů motoru SKYACTIV-X IPM1 bylo dosaženo další optimalizací spalovacího procesu, a to nejenom aktualizací řídícího software hnacího agregátu, ale také použitím nových odlišných dílů a komponentů, mimo jiné i pístů s dopadem na kompresní poměr.
Uvedené změny se odráží rovněž v homologaci a schválení těchto vozů IPM1 – jejich údaje v CoC a registračních dokumentech jsou jiné a odpovídají novému provedení.
Komplexní zpětná změna výkonových parametrů pro dosažení výkonu přicházející verze IPM1 u již provozovaných motorů SKYACTIVE-X vozů Mazda3 a Mazda CX-30 tedy z výše uvedených důvodů není možná a není ani plánována výrobcem.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
https://www.autoforum.cz/predstaveni/sk ... -zdrazuje/
Nezlobte se na mě, ale ten článek je fakt enormní snůška blábolů.
Nezlobte se na mě, ale ten článek je fakt enormní snůška blábolů.
Jako sorry, když vím, že mám brutálně omezený výrobní kapacity, tak napálit cenu je přece úplně logický. Vím že můžu vyrobit jenom velmi limitovanej počet aut, no tak si je holt budou moc koupit jenom ti, kteří o ně fakt stojí. Nemá cenu abych se cenou podbízel všem potenciálním zákazníkům, když jim stejně nemám co dodat..Patříte-li ovšem mezi příznivce největší české automobilky, nemáme pro vás dobré zprávy - nedostatek komponentů potřebných k výrobě aut zašel až tak daleko, že Škoda dnes nevyrábí a dokonce roku neplánuje vyrábět téměř nic a její prodeje klesají nejvíce mezi všemi srovnatelnými značkami v Evropě. Situace zkrátka není dobrá a je otázkou, kdy vlastně dobrá bude.
Jak byste se v takové chvíli jako firma zachovali? My bychom se snažili už tak jistě rozčarované zákazníky nedráždit.
Proč bych se měl snažit maximalizovat množství nových objednávek? Abych si na sebe upletl závazek, že musím dodat X za Y peněz, když reálně do výroby mi X půjde za několik měsíců a v současný době nejsem schopnej predikovat, kolik mě ta výroba jako taková bude reálně stát? Proč bych to dělal?Za této situace bychom našlapovali velmi obezřetně, pokusili se maximalizovat množství nových objednávek a snažili se udržovat kupce v dobrém rozmaru i solidními cenami, neboť na výhodnou koupi budou lidé ochotněji čekat než na tu cenově vyšponovanou. Však už teď jsou ceny extrémně vysoko. Co ale udělá ve stejné situaci česká automobilka? Zdraží.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/v ... vnych-aut/
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru:
"To je hezké na liftback či kombík střední třídy, který může mít v prvním případě v útrobách i 260koňový motor 2,3 turbo s pohonem 4x4. Ani takové verze nemusí stát v bezvadném stavu více než 250 tisíc." - žádná Mazda 6 GH neměla nikdy 260koňový motor s pohonem 4x4. Pohon 4x4 byl jen v Japonsku a největší výkon v GH měl motor Ford V6 Cyclone 3.7 272hp předohrab v americké verzi (prodloužený sedan) montované ve Flat Rocku.
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru:
"To je hezké na liftback či kombík střední třídy, který může mít v prvním případě v útrobách i 260koňový motor 2,3 turbo s pohonem 4x4. Ani takové verze nemusí stát v bezvadném stavu více než 250 tisíc." - žádná Mazda 6 GH neměla nikdy 260koňový motor s pohonem 4x4. Pohon 4x4 byl jen v Japonsku a největší výkon v GH měl motor Ford V6 Cyclone 3.7 272hp předohrab v americké verzi (prodloužený sedan) montované ve Flat Rocku.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/z- ... ne-rychle/Diesely nevymírají po přeslici, jsou vybíjeny po meči a negativní rozhodnutí automobilek o jejich dalším využití přicházejí z donucení, ne z jejich vlastní vůle.
Jakože poslední diesel standing nebude TA Audi, ale TEN Mercedes? Nebo jak jako?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))