Možná mne ukamenujete ale já bych pokud bych hledal takovéhle auto koupil LS400 Lexuse, 1 nebo 2gen ( UCF1/2 ) a zbylé finance ( cca 200tis ) bych vrazil do celkové opravy toho vozu ne-li rovnou do renovace. Oproti současným luxusním limuzínám je tam méne elektriky, auto je to težké takže akcelerace i s tím 4,0L motorem není zrovna užasná ( tuším 8,5sec u starší verze ) dokáže ale to auto rozpohybovat až k 270km/h a i je rozumne udržovat.
Mnoho lidí řekne drahé díly, ale pokud to budu srovnávat s novějšími vozy EU proveninece tak je to stejné, neco levnejší neco krapet dražsí ale v principu stejné, nemluve o tom že není problém obejít EU dealery a nakoupit díly přímo v US za cca 1/2cenu v EU ( vč dopravy, cla a dph - beru ceny origo dílu EU toy vs US Toy zastoupení )a mít je tu i v relativne krátké dobe. Není v nem tolik elektroniky aby se muslo jezdit na počítač do značkovky s každou blbostí a solit neskutečné peníze rádoby vyškoleným "odborníkům" ve značkových servisech.
Auto je to pohodlne , prostorné a není to "papírák" jako jiné větší vozy.
Osobně jsem provozoval 2ks dohromady cca 2roky ( jeden pak zustal v rodine ) a prumerná spotřeba je dle knihy jízd ustálena na 10,8l/100km s tím že poslední rok a pul s tím jezdí máma na nákupy po městě a tata se v tom sem tam sveze - proste jezdí to krátké trasy.

Bezpecnost - stačí shlédnout dobovou "propagandu" ( reklamu ) a- pro koho / jaký učel bylo auto stvořeno ( diplomatické služby od aljašky po ohnovou zemi - jak se praví v dobových brožurách

), verzí výbavy je fura , stačí si vybrat ..
Je to starší auto ale myslím že rozpočtu co je na začátku popsaný plne vyhovuje - pokud chce jezdit dlouhé trasy a vyšší rychlostí musí mít auto spolehlivé a v dobrem stavu a to v tomhle cenovém rozsahu a tříde vozu bude u novejších aut velký problém.
