Pokud profil "normální" odpovídá autu bez DCC, tak je to docela tvrdé. Ale to není vada - já mám třeba tvrdá auta rád. Comfort je na Phu nutností

Tohle znám. Ale měl jsem zeleně podsvícenou - jestli si dobře pamatuju. A furt to ukazovalo 9,1. Prostě hříchy mládí. To už je opravdu dávno.Arkis píše:Pro většinu trošku nostalgie.
Pro mně zatím každodenní chléb - Škoda Felicia 1.3Mpi.
Každopádně se s tím nejezdí zase tak špatně a opravdu se necítím jako brzda provozu.
Teda na tý fotce to vypadá jako palubka nejmenované korejské vlajkové lodi, kde kvalita vítězí. (i40)řidičBOB píše:
Mohu porovnávat pouze benzínové O3 RS, Cupra R a Golf R. Já bych si (v ceně Rka) určitě DCC dokoupil. U Golfu R je pro mě opravdu překvapivé o kolik je to auto jistější a komfortnější proti Cupra R. Nakonec jsem u Golf R i Cupra R pro běžné ježdění nastavil "individual", kde vše mimo řízení bylo "comfort". Cupra manual, Golf R DSG. DSG v režimu "race" (pokud se tak opravdu jmenuje) drží otáčky hodně vysoko. Manuální převodovka v Cupra není teda žádný vzor přesnosti. Na VW group mi to přijde dost slabé.marv píše:Jak moc citelné jsou rozdíly v jednotlivých režimech, tlumiče, ale i plyn, řízení a zvuk motoru ?
To by mne ani tolik nevadilo. Ale digitální ukazatel palivoměru - to je opravdu věc, kterou nenávidím již od dob Renaultu Espace!x2005 píše:Teda na tý fotce to vypadá jako palubka nejmenované korejské vlajkové lodi, kde kvalita vítězí. (i40)