
Onboard videa
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2017
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Ad poslední vzkaz ve videu samičce za volantem - její gestikulaci jste si interpretoval nesprávně; vztyčený prostředníček napodobuje penis s varlaty, čímž vám dávala najevo svou svolnost ke koitu, i když poněkud obhroublým stylem (zvířecí instinkty k oplodnění stačí).
Čím víc zbraní, tím větší mír!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28434
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No to tedy nevím. Byla tak hnusná, že kdybych si o ní opřel své karbonové kolo, tak do minuty zrezne...takže o svolnosti nemůže být řeč ani v knize O čem sním, když zrovna spím 

Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 31 říj 21:06, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
Že by přímá úměra? Čím hnusnější, tím emancipovanější a sebevědomější...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28434
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
Než našla jak se bliká 

2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex

Re: Onboard videa
Měla postřeh ošetřovatele želv: "Frnk frnk frnk a byly pryč, pane řediteli." 

2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Onboard videa
Já jsem si opakovaně experimántálně ověřil, že nejlepší způsob, jak donutit auta uhýbat z levého pruhu je letět na ně se zapnutými xenony (nebo jinými ledkami) tak 180, oni pak uhýbají velmi rychle. Což může být fajn v momentě, kdy člověk fakt spěchá, ale já většinou nemám potřebu jezdit tak rychle, já si hodím 140 na tempomat a jedu si, jenom by se mi líbilo, abych nemusel každou chvíli zpomalovat kvůli debilovi, kterej není schopnej uhnout do levýhomattonecz píše:v sobotu na d1 sem blikal ve dne na lid v prostrednim, asi 4 hned uhnuli, pak me to prestalo bavit. byl sem prekvapen ze uhybali bez protestu

Re: Onboard videa
Pokud chceš jet v hustém provozu v klidu na tempomat, tak na něj jezdi 120. To jsem začal praktikovat já a je to v pohodě. Zaprvé levoproudaři tolik nevadí, protože jich tolik nedojedeš a zadruhé, nemusíš do toho levého tak často jezdit, aby sis mohl zachovat svou cestovní rychlost. Z čistě racionálního hlediska rozdíl v čase nula nula prd oproti 140, zato namáhaní nervů markantně nižší.
Rychlost zabíjí!