Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Vcera v Brne na autosalonu sem si sedl do nove 1ky a sedelo se me tam lip nez v 3ce. Prekvapilo me ale ze po vsech strankach: lip to tam vypadalo, mel sem vic mista na nohy (jako ridic na sirku) a v 3ce me pripadal volant malinko vpravo mimo osu - usadit se v 1ce me trvalo 10 vterin, v trojce sem se po minute vrtel a furt to nebylo ono
Snowman000 píše:Pacient zije a ma sa cilo k svetu, az moc cilo
snowman: suviselo to s tym ako si pisal, ze sa Ti zda, ze sa z vyfukov odvaluje trocha viac pary? alebo co bol primarny spustac na vymenu tesnenia? Diky.
To Jancsi: Toto bol hlavny dovod preco...olej kapal na vyfuk a vo vnutri to smrdelo. Po rozobrani to tesnenie bolo jak z plastu, lamalo sa mi pod rukami...
A kedze to bolo uz vonku tak som rovno pretesnil aj VANOSa...vysledkom je linearnejsi priebeh vykonu (rozumej silnejsie stredy), a nizsia real spotreba o cca 0,5 litra - BJ to BA za 3:45 za 9,1 v dazdi a troch ludoch.
To dymenie som zatial nijak neriesil, cakam ci sa to bude diat aj ked bude vonku teplejsie...ty vies co by to byt mohlo?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Aha chapem. Ja som bol v servise koli kureniu - auto zrazu nekurilo, zistili chybny tepelny ventil - nepustal vodu do radiatora. V servise pri odvzdusnovani chladiacieo okruhu, chlapik mimo ine prilozil ruku k vyfuku a mal ju celkovo dost vlhku - vravel ze pri takto zohriatom motore by uz nemala byt vlhka. Tak upozornil na MOZNOST jemne podfuknuteho tesnenia, ale ze to tym nemuselo byt, vonku bola fest Zima, ze mohlo to byt este chladnejsim vyfukom... (mam sledovat teplotu motora)
No a kedze aj mne sa zda, ze v tej zime z neho ide viac pary, tak je mozne ze je to aj tym tesnenim...
Hmmm...skusim pozorovat, ak mam pravdu povedat od vymeny som sa na tu paru nesustredil...vytesoval som sa z nesmradu a novoobjaveneho tahu (cerstvo overene - cca na urovni RCZ 1.6 THP 200k).
A urcite islo o tesnenie pod ventil deklom? Lebo jeho znakom je prave najcastejsie ten moj chcijuci olej...
Nebude to tesnenim pod hlavou ventilov skor?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
tak, a je vymalováno... neska sem si sklouznul s vascovou Z4 3.0 S-drive (bohužel AT, ale to vůbec nevadí).... aji střecha byla chvílu dole.... jo, to autí mi půjde k barvě pleti.... (teda jako samozřejmě myslím 6MT....)
fčíl už jenom někde v Reichu najít ten správný kousek...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.