Marceli, ale no tak

Inzertní oddělení
e-mail: inzerce@autoforum.cz je tímto směrem

Diferencial neni staven na trvale zatizeni, pocita se s tim, ze obe kola maji stejny obvod a naprostou vetsinu jizdy tedy nebude nic delat, jen vyrovnavat rozdil par otacek v zatackach. Trvale zatizeni nestejne velkymi koly ho muze vyrazne prehrivat, takze v extremnich pripadech (jizda po dalnici atp) muze dojit k zapeceni nebo zataveni. Pokud je mazan olejem z automaticke prevodovky, muze se poskodit i ta. RFT by na to nemelo mit sebemensi vliv, ale kdyz uz je mam, tak je v pripade defektu pouziju. IMHO.Snowman000 píše:Na Autosalone sa mi podarilo stretnut dalsieho obhajcu RFT, no ten mal okrem ineho iny argument...
Tvrdil mi, ze na najnovsich BMW kde su RFT pneu, je priam zakazane pouzivat dojazdovu pneumatiku na jednom z kolies, hlavne z dovodu inych rozmerov pneu vpredu/vzadu s tym, ze to moze sposobit poskodenie diferaku a kardanu. Oboznamili mu to u ofiko dealera kde kupoval auto a taktiez nejaky jeho mechanik, ktory ma 30 rocne skusenosti s opravami BMW...
Ja som mu na to povedal svoje, ze je to piiiipovina, s tym, ze ma fakt nenapada ani najmensi dovod, preco by tomu malo byt tak, alebo mi nieco uchadza a ja som tu ...
mi se to libi, lepsi nez pobangl generace.pavproch píše:uffff, to je (designový) hnus , velebnosti.... zvláště z profilu a odzadu.... nový 5er a nový 3er v kombi = "same sausage, different lenght"
ešče, že sem stihnul e91, nejenom kvůli vzhledu a hlavně benzínovému R6 ale taky, že je to auto "rozumné" velikosti.... tohle už je fakt autobus...
Tak dakujem, da sa povedat ze mi to je jasne a vedel som ze nerovnaky obvod moze urobit paseku.525iX píše:Diferencial neni staven na trvale zatizeni, pocita se s tim, ze obe kola maji stejny obvod a naprostou vetsinu jizdy tedy nebude nic delat, jen vyrovnavat rozdil par otacek v zatackach. Trvale zatizeni nestejne velkymi koly ho muze vyrazne prehrivat, takze v extremnich pripadech (jizda po dalnici atp) muze dojit k zapeceni nebo zataveni. Pokud je mazan olejem z automaticke prevodovky, muze se poskodit i ta. RFT by na to nemelo mit sebemensi vliv, ale kdyz uz je mam, tak je v pripade defektu pouziju. IMHO.
Asi bych to videl tak, ze na prazdnym RFT ridic stejne dojede akorat tak pomalu do pneuservisu, ale na dojezdovce bych se nedivil "dojezdu" z Chorvatska 150 po dálnici.Snowman000 píše:No neverim, ze dojazdovka urobi vacsiu paseku ako prazdny RFT ?![-(