já to měl narychlo spočítaný na Z4M a M3 E46 jenže ono to sviňa nemá 355HP ale 343...
btw 550i se dělala v manuálu? Jsem myslel, že ne. a jinak celkově mi ty V8 bramorády příjdou takové nepřesvědčivé, když 3.0i má 272HP a 4.0 306HP tedy něco, co absolutně nekoresponduje s třetinovým nárustem objem a podobně 550i
ale co já vím, prdlajs tomu rozumím a 540i zvučela moc pěkně a taky moc hezky jela.
skočím okouknout grafy, třeba ta 540i bude fungovat jako 535i jen bez lagování turbo a s větším WRRRR
jo, ještě k tý pučený 118d - je to skoro nový, ale starý model.... (prostě E87 nebo kolik, žádné F20 či jaké značení má nová 1er)... na tachu to má asi 7.5kkm.... jo a dyž s tím jedu a představím si v tom R6, ty woe, to musí bejt žihadlo....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
KoPP píše:já to měl narychlo spočítaný na Z4M a M3 E46 jenže ono to sviňa nemá 355HP ale 343...
btw 550i se dělala v manuálu? Jsem myslel, že ne. a jinak celkově mi ty V8 bramorády příjdou takové nepřesvědčivé, když 3.0i má 272HP a 4.0 306HP tedy něco, co absolutně nekoresponduje s třetinovým nárustem objem a podobně 550i
ale co já vím, prdlajs tomu rozumím a 540i zvučela moc pěkně a taky moc hezky jela.
skočím okouknout grafy, třeba ta 540i bude fungovat jako 535i jen bez lagování turbo a s větším WRRRR
pokud se tomu motoru v 550i zrovna chce (coz chce teplotu mezi 5 a 14,5 stupne celsia a vysokou relativni vlhkost) tak to auto jede neskutecne a to si myslim ze jsem docela zhyckany uzivatel.
BTW ono je to sice znaceno jako 5,0 ale ve skutecnosti je to mensi
pavproch píše:jo, ještě k tý pučený 118d - je to skoro nový, ale starý model.... (prostě E87 nebo kolik, žádné F20 či jaké značení má nová 1er)... na tachu to má asi 7.5kkm.... jo a dyž s tím jedu a představím si v tom R6, ty woe, to musí bejt žihadlo....
s R6 to bylo zihadlo nez to znicili faceliftem a ED... neco jako tvoje E91
jen drobným propočtem 272 / 3 * 4,8 dojdu k trochu jinému číslu než 367 HP... ještě hůře na max výkon to působí u 4.0i kde na celý litr objemu přiskočilo 30HP.
Ani v nejmenším jsem chtěl naznačit, že je to na mé poměry pomalé jezdítko. To by popíralo snad i samotné základy vesmíru
tady se bojím budeš vedle... když vezmem srovnatelné V10 a R6 3,2 tak z litru dávají cca to samé. ano něco takového by se dalo tvrdit pokud by se výrazně šachovala s objemem válce a kálelo by se na spotřebu.
to se tady nekoná, že by jeden z motorů měl výrazně menší válce a točil by 2x tolik
spíš mám pocit, že 3.0 R6 byla pro BMW stěžejní a dávala se do všech modelů, takže to byl vypiplanej motor a jaký mohl být tržní podíl V8? a stejně když šlo o prestiž modelu, tak tam byla V12 nebo nějaké Mko.
tak svého času 2.0 110 kW vs 3.0 190... nebo ikdyby ted 125 vs 200... teorie o menším objemu tedy neobstojí. Všehovšudy ten atmosferickej třílitr nad jinak objemnýmí kolegy vyčnívá.
Wmax 3.0 6700 RPM
Wmax 4.8 6300-6400 RPM
- to by taky mohlo dát 5% výkonu, kdyby dále rostl s otáčkama.
- rozdíly v točáku, ale existenci V8 více než ospravedlňují, jen je s podivem, že jim ten točák s otáčkama docela klesá... což je divné, když vezmeme v úvahu třeba 4.0i která má stejně velké válce jako 3.0i.
Ovšem motorář nejsem, jen mám nějaké základní fyzikální znalosti a pak něco málo představ.