Já se nedávno konečně dostal na předváděčku s Fiatem Freemont - byla to verze se slabším turbodieselem 140 koní, tj. FWD a manuál. Byl jsem celkem příjemně překvapený, že to i s tímhle relativně slabým motorem docela použitelně jelo, ovšem jel jsem jen ve městě a na okresce, takže max. asi 120 km/h, na palubě byli 3 dospělí. Těžko soudit, jak to bude plně naložené zrychlovat na dálnici, ale rozhodně to není žádná podmotorovaná hrůza. Ve zmíněných rychlostech bylo auto i příjemně odhlučněné a pěkně filtrovalo nerovnosti, ovšem taky mělo "jen" 17" kola s vysokým profilem pneu.
Sedadla jsou velmi pohodlná, měkká, prakticky bez bočního vedení. Místa samozřejmě ve všech směrech dost, byť ve druhé řadě sedadel na délku méně než v Cromě, se kterou občas jezdím a kterou Freemont více-méně nahrazuje. Řadící páka Freemontu je umístěná hodně vzadu (tj. směrem k loktu řidiče), ale zvykl jsem si na to prakticky hned. Interiér působí vzhledem k ceně velmi kvalitně a hodnotně, třípaprskový volant se dobře drží, široký rozsah všech nastavení (ani se 193 cm jsem nikde nemusel "na doraz"). Až luxusně působil velký barevný dotykový displej uprostřed palubní desky, kterým se ovládá kde co, např. včetně vyhřívání sedadel (které by mimochodem při nastavení na maximum mohlo nahradit i gril

)
Celkově vzato příjmené svezení, žádný šok v kladném ani záporném smyslu, auto funguje tak jak by se od téhle kategorie očekávalo a lépe, než by člověk podle cenovky předpokládal. Šetření nebylo v podstatě nikde poznat...