Zimní/letní? Už máte přezuto?
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
jo, na suchu.... těploměr ukazoval plus jeden až plus tři, takže to asi prommrzlé nebylo... ale neměl sem z teho dobrý pocit
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Ja to vcera v Reichu cez 200 nedal...tie 3 stupne problem az tak neboli, ako skor ten Nissan Pulsar co som nafasoval v pozicovni 
Je sakra oslobodzujuce mat beztrestne pedal na podlahe a zaroven ubijajuce ked ma v 200ke predbiehaju rozne Sharany a Touaregy a podobne krabice

Je sakra oslobodzujuce mat beztrestne pedal na podlahe a zaroven ubijajuce ked ma v 200ke predbiehaju rozne Sharany a Touaregy a podobne krabice

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Přesně, jak jsem jel minulý týden z DE tak na neomezených úsecích je těžká pohoda, člověk si jede jen podle pocitu a nemusí si hlídat rychlost. Neusínám, neprasím, prostě takovej klídek. Když je provoz tak se to ustálí někde kolem 140-160, jak se to uvolní tak pohada-jazz (no spíš rock
).

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
ted jsem nafasoval auto na Nokian WD d4 a dojmy jsou zatim pozitivni. pres vysoke teploty to drzelo docela slusne a hlavne jsou docela tiche. musim je zkusit nekde hned po ranu, kdyz budou "premrzle" po noci
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Nokiany objednane na rodinny Golf, 205/55 R16...tiez som zvedavy...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Mám je v 18" na OPC (předokolka, samosvor, 280hp, 400Nm) a naprostá spokojenost. Dokonce neurazí ani na suchu při vyšších teplotách. Žiju mimo civilizaci na Vysočině a v zimě závěje, uježděný sníh s občasným posypem nebo rozježděná břečka jsou v pohodě.
Nejhorší zimní, které jsem kdy měl byly Dunlop Winter Sport (tehdy 3D) na Mazdě 6. Ty stály za prd na sněhu i na suchu.
Nejhorší zimní, které jsem kdy měl byly Dunlop Winter Sport (tehdy 3D) na Mazdě 6. Ty stály za prd na sněhu i na suchu.
OPC
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Já byl naopak s Dunlop Winter Sport 3D v pohodě, proto teď mám Dunlop Winter Sport 5, uvidím v zimě. Jediný, že jsou trochu hlučnější. Tohle mě fakt udivuje, ty různé názory na zimní i letní pneu. I v různých testech je to hodně promíchané, ale známe testy
Jediný vysvětlení, co mám, je, že záleží taky na rozměru a asi i šarži výroby.

„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Na rozměru záleží určitě. Hodně ale záleží i na tom, kde se jezdí. Jak jsem psal, žiju na Vysočině v prdeli uprostřed ničeho. To znamená, že celou zimu jezdím většinou ve sněhu. Okolní "silnice" se tu v zimě udržují občasným prohrnováním a sem tam posypem štěrkem, ale to jenom v zatáčkách nebo prudkých kopcích. Na druhou stranu, jezdím za zákazníky většinou do DE, takže to znamená na stejných gumách absolvovat občas pár set/tisíc km po suchých a solených dálnicích a hlavních silnicích.
Dokud byly Dunlopy 3D nové, tak fungovaly skvěle na sněhu a břečce, ale na suché německé dálnici při vyšší teplotě to bylo o strach a nedalo se jet moc rychle. Každá zatáčka na suché silnici znamenala buď smyk/skluz nebo jet výrazně pomaleji než na letních.
Když to srovnám se současnými Nokiany (i když na jiném autě), tak ty fungují ve srovnání s Dunlopy skvěle i na suchu. Ve sněhu to bude asi tak nastejno. Samozřejmě, že nemůžu ani na těch Nokianech jezdit stejně jako v létě na 20" P-Zero, ale ten rozdíl není tak strašný. Na DE autobahnu se s nimi nebojím jezdit hodně přes 200 km/h, zatímco s Dunlopy to nad 160 moc nešlo.
Dokud byly Dunlopy 3D nové, tak fungovaly skvěle na sněhu a břečce, ale na suché německé dálnici při vyšší teplotě to bylo o strach a nedalo se jet moc rychle. Každá zatáčka na suché silnici znamenala buď smyk/skluz nebo jet výrazně pomaleji než na letních.
Když to srovnám se současnými Nokiany (i když na jiném autě), tak ty fungují ve srovnání s Dunlopy skvěle i na suchu. Ve sněhu to bude asi tak nastejno. Samozřejmě, že nemůžu ani na těch Nokianech jezdit stejně jako v létě na 20" P-Zero, ale ten rozdíl není tak strašný. Na DE autobahnu se s nimi nebojím jezdit hodně přes 200 km/h, zatímco s Dunlopy to nad 160 moc nešlo.
OPC
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
Tak já v pondělí na dálnici v DE dost často přes 200, chvíli i 240
Víc provoz nedovolil, k tomu taky skoro hodinu stání a posouvání ve stau, fuj
Ale Dunlop Winter Sport 5 v pohodě, akorát mezi 100-150 trochu hlučnější, pak už stejně slyšíš aerodynamický hluk. Jsem zvědav, jak na sněhu. Ještě možná záleží, kde jsou gumy vyrobený, dělají se všude možně po Evropě. Moje současné jsou Made in Germany, může to mít vliv? Já mám 225/40 R18, tady v testu byl skoro identický rozměr na čele. http://www.testpneumatik.eu/zimni-sportscars-225-45-R18 Ale jak říkám, známe, jak se testuje 



„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Zimní/letní? Už máte přezuto?
S těma nokianama se divím - měl jsem 3 rozměry na 2 autech a vždycky to na sněhu stálo za prd. Jako břečka a přemrzlá silnice, případně mokro ok, ale sníh rádi neměly. Na Ignácovi mám Sava Eskymo S3 v žiletkovým rozměru 165/70 R14 a to je něco úplně jinýho - takový traktor - ještě se mi nestalo, že bych někde zapadl. Lokalita Liberec.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
