TomasK píše:Tak preco vlastne kupovat bezne pneu?
Velmi spravna otazka

Tech duvodu je "takhle maloucko" vedle pozitivniho prinosu na druhe strane. Jedinou vetsi neprijemnosti semislicku pro bezne jezdeni je hlucnost, ktera je hlavne vyssich rychlostech znatelne vyssi. A co za hluk neudela primy kontakt silnice s asfaltem, to udelaji nalepujici se kamniky a jejich bubnovani do podbehu. Patrne s nimi auto bude mit o neco vyssi spotrebu, ale tezko rici o kolik, nevidel bych rozdil jako drasticky. Ale jinak? Z hlediska jizdy jsou na suchu i vlhku/mokru lepsi o rad, na silnici plne louzi rozdil poznate az v rychlostech, kterymi vetsina lidi stejne nejezdi. A zivotnost u nekterych typu vubec neni problem, treba Corsy vydrzely i pres 15 tisic kilometru na aute, se kterym se jezdilo ostre prakticky porad. To ani normalni pneumatika nevydrzi...
Urcite tim nechci rici: "Jdete si vsichni zitra koupit na Fabii semi slicky"

, ale jsem naprosto presvedcen, ze na auta pro narocnejsi vyuziti takove pneumatiky proste patri jako standard pro jakekoli jezdeni. Jen s nimi je mozne s takovym autem zachazet zpusobem, ke kteremu bylo stvorene. Proto jsem na jakekoli sportovnejsi auto semislicky vzdy poridil a jezdil s nimi vzdy a vsude. A nepamatuji, ze bych je nekdy proklinal, snad jen pokud to byly sunky jako Michelin PS Cup, ktere funguji jen ve velmi omezenem pasmu teplot, sjetosti vzorku atp. Ale kdyz vyberete "ty spravne"...
Nejlepsi zkusenosti mam prave s Pirelli Corsa, maji z hlediska silnicniho vyuziti minimum much. Bohuzel uz se nevyrabeji, ani nedaji sehnat, ale pripadne jsou tu o neco kompromisnejsi Corsa System (Direzionale, Asimmetrico), ktere maji patrne stejne kvalitn smes, jen o neco vice der, a tak budou zrejme lepsi v hluboke vode. Mirek je ma, tak snad poreferuje z dlouhodobeho hlediska, ja s nimi jel jen kratce.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n