Ale potřeboval bych si nějak srovnat myšlenky co se mám vlastně učit, abych se neučil nějakou ptákovinu.
1) je nějaký falešný meziplyn - nebo také meziplyn pod plynem což je podle některých jen částečný a nebo cituji doslova prasácký meziplyn a to funguje tak, že když chci podřadit, tak držím spojku stále zmáčknutou, levou části pravé nohy brzdím a pravou častí brnknu do plynu - nějak střídmě abych se pokusil vyrovnat otáčky motoru a hnané hřídele. A po zařazení pustím spojku.
2) takhle by to mělo být správně - meziplyn: opět podřazuji, zmačknu spojku, zařadím neutrál, pustím spojku, znova zmačknu spojku a pravou nohou udělám to co předtím a teď jsem se do toho nějak zamotal, protože mi přijde zbyčné dvakrát vyšlapávat spojku, když se při prvním vyšlápnutí a zařazení neutrálu vlastně nic nestane.
Kdo to dělá pravidelně, mohl by mě prosím nějak vysvětlit proč se mačká ta spojka dvakrát a jestli to co tady píšu je vůbec správně. Potřebuji si to správně srovnat v hlavě, jinak se to nemá smysl učit a trápit převodovku (tu stejně asi nepotěším, až se to budu učit

Ono to bude určitě děsně banální
