Ad 1) K tomu jsi dospěl na základě toho, co tu bylo napsáno?snecekxxl píše:...
1) vys..t se čistě na naftu a přemýšlet i o benzínu
...
5) jestli má MB motor z Rendlika nebo ne je mi vcelku jedno - oba jsou schopni dělat kvalitní motory - jenom každý pro jiný zákaznický segment a jiný styl jízdy. A pokud na motor od Renaultu dostanu od MB 6 let servisu, tak je mi to fakt jedno.
6) Nikdo na tomhle foru nema zkušenosti s dlouhodým provozem nových vozů (rok, dva na trhu) na které jsem se tu ptal.
Začneme se chodit projet k prodejcům a snad se neco ukáže. Zatím MB A180d a benzin, Mazda 2+3 v benzinu a dizlu a Seat Leon v benzinu.
 Nějak si neumím představit situaci, která by byla pro volbu nafty jednoznačnější, než 5 000 km měsíčně převážně po dálnici. Leda 10 000 km měsíčně...
 Nějak si neumím představit situaci, která by byla pro volbu nafty jednoznačnější, než 5 000 km měsíčně převážně po dálnici. Leda 10 000 km měsíčně...Ad 5) Sice ti to je všechno jedno, ale v prvním příspěvku na to nadáváš...
Ad 6) Ptal ses na JEDEN vůz.
Mimochodem, byl bych nadšenej najezdit ročně 60 000 km stosedmdesátkou po dálnici v Mazdě 2... Ještě v benzínový, která bude v týhle rychlosti točit tak 5 000 otáček.
 A když Leona, proč jedině TSI? Nějak pořád nemůžu rozluštit vzorec, podle kterýho to auto vybíráš.
 A když Leona, proč jedině TSI? Nějak pořád nemůžu rozluštit vzorec, podle kterýho to auto vybíráš.A abych jen neprudil, co takhle novej Mégane? Renault jako značka snad nevadí, když ho máte doma, design se podle mě hodně povedl, vyhřívání prdele a blůtůt to asi za 0,5 milionokorun mít bude... Ale nejel jsem v tom.
