Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
takže situace se má následovně - kolega s tím byl v autorizáku, celé to prohlídli, potvrdili, že zvenku je motor ze všech stran suchý, dolili olej na horní rysku (zdarma), zaúkolovali kolegu ať eviduje spotřebu oleje vs. ujeté kilometry a mluvili o kulanci... prozatímní stav je, že po 600km je olej přesně uprostřed mezi ryskami....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
To je půl litr pryč.
Nevím jestli tsi nemá chlazení olejem, ale dost otom pochybuju a i kdyby. Vzhledem ktomu, jak píšeš, že jezdí kolega tam by asi problém nebyl.
Zkontroloval bych komprese, pak to neřešil. Jen je třeba to kontrolovat, litr oleje do schade stoj kolik? 150 litr...
Nevím jestli tsi nemá chlazení olejem, ale dost otom pochybuju a i kdyby. Vzhledem ktomu, jak píšeš, že jezdí kolega tam by asi problém nebyl.
Zkontroloval bych komprese, pak to neřešil. Jen je třeba to kontrolovat, litr oleje do schade stoj kolik? 150 litr...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
mám pocit, že litrovou dózu Castrol SLX3 nebo Edge kupujem za něco okolo 250 (ale nevím esli s daní nebo bez)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Ty intervaly výměny oleje jsou fakt "luxusní", to bych neudělal ani Doblíkovi. Teď už má odkrouceno asi 14kkm na jednu náplň a začínám mít černý svědomí. Fakt vás nechápu, že tam lijete ty longlife srágory a věříte výrobcům, že to vydrží. Na tuhle zkušenost mi stačilo, když mi u htp říkali o doživotní náplni převodovkypavproch píše:Chlopi, prosím o radu nebo spíš vodítko, po čom sa dívat...
Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm)
1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje
2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje
3 interval ( 55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru....
Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý"....

Bych se právě přikláněl k tomu, že tím jak je tam 30kkm jeden olej a olejový filtr už většinou po 15kkm pořádně nefiltruje, tak se tam někde něco vybrousí, čímž se motor uvolní a začne ten olej žrát. Co zkusit nějaký hustší olej, který splňuje specifikaci výrobce?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Meli jsme neco podobnyho na firemnim rumstru. Pomohla vymena nejakych podtlakovych hadicek...ale uz nevim co presne to bylo, ale Morisak by ti to urcite rekl 
Ale vazne me fascinuje jak nekdo meni olej po 30k km a pak se divi ze mu to zere olej... Ja menim po max 15 (u M 10) tisicich a vse slape jak hodinky...ale kdo chce kam

Ale vazne me fascinuje jak nekdo meni olej po 30k km a pak se divi ze mu to zere olej... Ja menim po max 15 (u M 10) tisicich a vse slape jak hodinky...ale kdo chce kam

BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
moc to žerete. Většina lidí mění oleje v nejlepším podle servisního BC, v mnoha servisech napíší výměnu oleje, ale reálně ho nevymění, takže tam olej je klidně 50.000km a motory stejně vydrží 300.000km, což je jejich plánovaná životnost... Takže co řešíte.
Pokud má někdo auto na hraní a chce po něm výkony, tak řešit, ale jinak je auto na ježdění a ne aby stálo v servisu s výměnama.
Pokud má někdo auto na hraní a chce po něm výkony, tak řešit, ale jinak je auto na ježdění a ne aby stálo v servisu s výměnama.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
takze neriesit vymeny oleja, auto mam na jazdenie, nie nato aby bolo v servise
..vitajte v kocurkove
zimne gumy tu dokazu ludia vybrat polroka dopredu, ale vymenit olej po 15k km uz nie

..vitajte v kocurkove
zimne gumy tu dokazu ludia vybrat polroka dopredu, ale vymenit olej po 15k km uz nie
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Ty asi z kocourkova budeš, pokud nechápeš rozdíl mezi výběrem něčeho na netu a odstavením auta do servisu..
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
S tím tučně vyznačených bych si nebyl až tak úplně jistý, z toho co čtu různě na netu. Spíš mi to přijde, že výrobci začínáj plánovat životnost na 200-250, nicméně, asi seš lépe informovaný...ExFun píše:moc to žerete. Většina lidí mění oleje v nejlepším podle servisního BC, v mnoha servisech napíší výměnu oleje, ale reálně ho nevymění, takže tam olej je klidně 50.000km a motory stejně vydrží 300.000km, což je jejich plánovaná životnost... Takže co řešíte.
Pokud má někdo auto na hraní a chce po něm výkony, tak řešit, ale jinak je auto na ježdění a ne aby stálo v servisu s výměnama.
2.0i 107kW
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
No já nevím, ale odstavení auta do servisu na 1h snad není takový problém. Mě výměny oleje řeší na počkání a není to ani nijak extra drahý. Nevím jak moc jsou drahý longlife oleje, ale pokud jsou jednou tak drahý než obyč, tak jen ta cena oleje ti prakticky pokryje jeho výměnu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
