Audi klub - pro ty, co chteji Auto

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Weeper
Mistr volantu
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18 úno 16:42
Bydliště: Praha

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od Weeper »

3.0TFSI je fakt nehorázně užrané, to musím dát pjandovi jednoznačně za pravdu. Nepamatuju si, aby se mi stalo, že jsem jel z Prahy do Brna, u Benziny u Průhonic na D1 tankoval plnou, dojel do Brna, kousek po městě a nazpět na dálnici a opět byl nucen natankovat u Shellu za Brnem, neboť by to zpátky nejelo :D
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem ;-)
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od Deli »

weeper: kolik s tim máš reálně dojezd? :) to by mi asi jeblo, tankovat takhle často :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od quasimoto »

Inak ako som spominal, v novej A6 je 3.0 TFSI 300 PS s istymi upravami, preto ta vacsia hospodarnost.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od mmira »

co tam jsou za upravy? dovoluji si ale vyjadrit pochybnost, ze s tim mohli provest neco, co by tu spotrebu snizilo nejakym zasadnim zpusobem. docela by me to ale zajimalo. A6 asi bude tezsi nez S4, ne. na druhou stranu muze to mit ne tak agresivne sestavene mapy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od goes »

v tom nastaveni jen u SW funguje rada promenych, u kterych mohou zmenit vahu dulezitosti. Zivotnost, emise, hluk, spektrum momentu i vykonu apod. Jen timto hranim si slo u napr. TDI upravit mapy tak, ze pri zachovani vykonu poklesla vyznamnym zpusobem 15-20% spotreba, byt za zvyseni emisi a zmene krivek. Pokud by upravili spotrebu o blbych 10% je to v ramci bezne kombinace 1,2-1,5 litru.
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od merlin »

moznu tam byt pouzite dlhsie prevody?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od goes »

to by spotrebu v kombinaci vyznamne nesnizilo. a hlavne ta A6 ma dynamiku na urovni, ze bych tam nejak zasadne jine prevody nevidel.
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od quasimoto »

Tepelny manazment motora, mapy riadiacej jednotky, celkovo ine naladenie 300 vs 333 ps...
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od merlin »

aky je rozdiel s spotrebe pri "normalnej" jazde?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi klub - pro ty, co chteji AUTO

Příspěvek od pjanda »

Co je "normalni jizda"? Pokud jedete 90 nebo 100 tempomat a sem tam zmenite rezim, tak to prilis uzrane neni, v tu chvili je zatez tak mala, ze se zrejme i uplne odpojuje kompresor a pracuje to jako docela kompaktni atmosfericky sestivalec. Takto se s tim da jezdit i kolem 10. Ale jinak je kazda akcelerace vykoupena desivou spotrebou. Cili ma normalni jizda je okolo 25 (odpovidajici atmosfera okolo 15), coz je takovy rychlejsi styl s castym predjizdenim, ale jinak zadne hnani se do vysokych rychlosti.

Ten motor ma zkratka problem se spotrebou pri zatezi a to podle me v naprosto nevidanem meritku. Cim vice od nej chcete, tim mene je spotreba adekvatni. Je to typicky motor konstruovany pro testy spotreby, nikoli pro potreby zakaznika. Proto ho nemam rad. Nutno dodat: krom spotreby se jinak chova slusne.

Necham jeste nekdy udelat podobne video jako je to s S5 SB treba s M3 E46. Vim bezpecne, ze spotreba nebude ani polovicni (odhaduji 20-22 litru) a pritom to bude jizda rychlejsi. Nemistnost te spotreby pri narocnejsi jizde je donebevolajici, to mi nikdo nerozmluvi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět